NuffnangX

Friday, March 19, 2010

Sleeping Cutie Contest

tengah takder kerja di opis nie
merelakan diri untuk join contest
emmm aku nie macam bermusim kan kalau join contest
kalau join tu berderet2 contest aku join
kalau malas tu contest yg simple pun aku tak join
emmm memang dasar pemalas betul la


hah contest nie kan
6 org yang terawal pun akan dapat hadiah tau
best best best
sebab tadi baru tengok baru ada 4 org
harap2 ada rejeki untuk umairah hehehehehe


ok gambar yang aku pertaruhkan
jeng jeng jeng jeng

umairah tidor di dalam carseat dia
kepenatan sebab seharian ikut ibu dia main bowling hehehehhee

Nama : Umiarh Zahrah
Tarikh Lahir : 29hb October 2008
Email : zarena_kundang@yahoo.com


pastu kena buat lagu/pantun/syair :

ok aku nak buat pantun la
senang skit kot


Budak-Budak Belajar Main Gendang,
Belajar Bermain Gendang Bersama Cik Ena,
Sungguh Sejuk Mata Memandang,
Ketika Anak Tidor Lena..


heheheheheh main bantai jea buat pantun
kena la kot :p


ok untuk join contest nie
sila klik di sini ======>

4 kata-kata indah:

PapaMama Zakwan said...

salam
dah terjah
tq n gud lux! :)

Mak Su said...

goodluck :)

tunbegia said...

sungguh rajin masuk contest,

salamm,

Redbloodsnow said...

alolololo...siape tue??? comeynyerr (tagline blog sape nih ek ek ..lalala)

mmg sumpah weh...COMELLLL!! hope umairah win :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha