NuffnangX

Thursday, March 25, 2010

Surprise Hadiah Dari Kelantan

tadi baca blog Chugie
dia ada terima hadiah dari Cik Liss aka Zaza
dalam bebarap hadiah yang Chugie terima
terselit jugak hadiah untuk Umairah Dan Iman
Iman nie anak kepada Imah [anak-anaku]
heheheheh thanks Liss
tanda ingatan dari orang jauh




belum terima lagi dari Chugie
ialah kami nie kalau nak berjumpa
pasti kena plan
padahal 1 kg jea kan hehehehe

nnti ko plan la Chugie
sebab barang yang ko order dari aku nie
boleh la ambil sekali

sekali lagi terima kasih Liss
berhati2 kalau naik Cameron nnti :D



Liss yang kecik molek jea orangnya

10 kata-kata indah:

Nana said...

nak tgk apa adiah tu hehe

zh-ena said...

nana - blm smp ke tangan ena lagi

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

aper hadiahnyer dik

zh-ena said...

CRAZUBEUTIFUL88 - belum tahu lg kak..nie yg tak sabar nak amik pd chugie nie ;D

Sharinginfoz said...

dapat hadiah tu bagi2 le kat kawan

Jumpa Doktor Gigi

Melancong Percuma???

zaza said...

wei.. ENA, ko jgn perasan la.. HADIAH tu untuk UMAIRAH la!!.. Hahaha.. Hope dia suka!..

zaza said...

heheh.. Cilok gambar aku ye...?
Na, SOK aku jadi naik bukit! Bestnya!.. Doakan kitorang selamat ye? Nak Apa2..?

Redbloodsnow said...

wahhh....best kan dpt hadiah.huhu. nak skodeng ape ena dtg leh? hehe :P

Ease Basri said...

Hish...tak aci.. Zaza... where mine... means athirah...heheheheh

saya said...

amboi..dapat hadiah ye.. suka la tu. ena ni memang rajin berkawan la. ramah. suka tengok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha