NuffnangX

Thursday, March 11, 2010

Aku Keseorangan .. Saper Nak Temankan

start hari nie sehingga 6hb April
aku akan keseorangan di opis nie
kesian kan huhuhuhu


jadi bila dah sorang nie
makan sorang - tapau jea la
keluar pergi maner2 untuk urusan opis - pergi sorang
pergi bank - pergi sorang
pergi meeting di avon - pergi sorang
hantar barang ke Avon - pergi sorang
pergi kastam - pergi sorang
masuk toilet - confirm la sorang2 kan takkan la nak peneman gak :p

ira semalam last datang kerja
hari nie minah tu dah cabut
ialah cek gaji baru masuk semalam
jadi dah dapat terus cabut la kan
minggu depan dia dah kerja tempat lain
jadi ada cuti 3 hari nie
minah tu balik kg dulu
tenangkan hati dan pikiran
cuma aku jea masih lagi tension di opis nie
uwaaaaaa



gambar lama
aku rasa tembam gila pipi aku nie
skang nie baru la kuncup hehehehehe


nazira
k.ena ucapkan semoga berjaya di tempat kerja baru
jangan lupa kan k.ena di sini tau


7 kata-kata indah:

Zura said...

cidey plak aku dgr cite ko...

chugie said...

heheh.. xpe lah na.. padan ngn muka bos korg tu..

.::WaNiE::. said...

heheh xlama lagi ena pulak

bos2 camni ajar gini jek kekeke

zh-ena said...

zura - mggu dpn ra kita luch sama erk


chugie - tu la kita tgk jea la bln depan mcm maner


wanie - mmg nak ajar la nie..baru tahu mcm maner dia akan rasa plak

~ain said...

shawl ena sama dengan shawl adik2 ain.. hehehe

zaza said...

wei... aku pom srg ni.. jom kite saling teman-meneman..?!

zh-ena said...

ain - hah yea ker :p


zaza - jom la kita teman dgn ber YM hehehehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha