NuffnangX

Tuesday, March 23, 2010

Jawab Tag

telah di Tag oleh Ease mama Athirah
dan rasanya ada beberapa member blog yang telah mengtag ena sekali
kiranya nie sekali harung la erk :D
jawab utk semua tag hehehehehe




SIAPAKAH ANDA DIRUMAH?

Seorang isteri kepada Amar

Seorang Ibu kepada Umairah Zahrah


SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN?

seorang kawan selalu jea blur hehehehehe


5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?


1 - Nak beli rumah

2 - Nak camera DSLR

3 - Nak tinted keta [bg gelap punya hehehehehe]

4 - Nak bercuti ke Langkawi

5 - Nak ader simpanan 1 JUta hehehehehe


SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?

Ahmad Ahmar Rongi Mohammad Afik


CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?


1 - Baik hati

2 - Sabar dengan perangai isteri

3 - Pandai layan anak [bab nie aku mmg kalah sbb tu la umairah nak kat babah jea]

4 - Agama - selalu tegur kalau aku lambat solat hahahahahha

5 - Tak kedekut - kalau dapat gaji hah selalu kena paw ngan aku hahahahah tapi best ikut jea apa yang aku nak..


BILA TARIKH COUPLE


June 2004 [tarikh lupa la]


KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA

takder kot - semuanya ok :p

emmmm ada kot tahan bas tapi bas taknak berhenti

gara2 aku tahan bas guna kaki bukan guna tangan

padan muka tak sopan langsung

tu yang bas tu taknak berhenti kehkehkeh


LAGU TEMA CINTA ANDA


penyanyi Once..tak ingat la plak tajuk lagu tu apa


APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA

makin pembersih hehehehhehe

tu la dpt isteri yg selalu bebel jea

malas nak kena bebel tu yg ikut semua benda yg di minta

baju letak dlm bakul baju - sblm nie letak jea bawak katil

stoling dah letak dlm kasut - sblm nie letak jea tepi sofa

pinggan makan lepas makan sudah basuh - sblm nie letak jea dlm sinki

baju kotor dah cuci - sblm nie campak jea dlm bakul..penuh pun sumbat jugak dlm bakul

emmmmm mmg banyak la perubahann hehehehehhe


TAG 11 RAKAN LAIN

  1. Ain
  2. chugie
  3. zura
  4. faridah
  5. Ezan
  6. Amy mama tisya
  7. ayu mama aqil
  8. suziey mama aqeel
  9. kak intan mama arissa
  10. oli mama sofea
  11. cik saya - leeya

hah korang jangan tak jawab :D

7 kata-kata indah:

[-suziey-] said...

adeiii tag:D

Ease Basri said...

Mekaceh jawab tag... nanti dah ada satu juta...sedekah la kat kengkawan yer... saya sangat suka menerimanya...hehehehehe

.::WaNiE::. said...

apee tarikh lupaaa
hahah

chugie said...

aku dah dpt tag ni dr ease gak.. sok aku jwb tau!

ezan said...

alamak ezan dpt gak ke? huhuh... nanti ezan buat k.. tq

~ain said...

dah jawab dah.. hihih

soffya said...

soffya pun tag akak la...dh tgk blum?he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha