NuffnangX

Monday, March 8, 2010

Gathering Class 5A2 ♥♥ Hi - Tea

meneruskan perjalanan kami ke The Curve
idah - as Otai kami
telah booking tempat untuk borak2 dan gosip2 semua
di The Royal Bintang Damansara


memandangkan kami bertiga yang sampai dulu
wajib la bergambar gediks kan hehehehehee



chugie...aku...shumie
yang ambil gambar pasti la
suami chugie
layankan ajer perangai kami bertiga nie
nasib baik la suami ko sporting chugie
hehehehehe
naik taraf photografer tak bertauliah untuk kami :p




pastu sorang2 yang datang
last yang sampai adalah anith
hehehehehe padahal dekat jea umah
korang pusing sampai ke maner tu


sebelum masuk mesti la nak bergambar 2 dulu kan
jadi layannnnnnnnnnnnn



bagus la tempat kami nak berkumpul nie
sebab meja kami jauh skit dari meja orang lain
jadi kami nak borak kuat2
dan gelak kuat2 pun tak heran hehehehehee
idah suara ko palaing kuat tak ingat [kata Otai] hhehehehhee



yeayyyy cheersss dari kami semua



group paling bingit tak ingat bila berborak :p



memandangkan idah adalah Otai kami
jadi kami bayar kat idah ajer la
jadi idah yang settle kan bil
ok la 1 kepala RM32.00
cuma makanan kurang variaty la



With Shumie



With Chugie


With Imah



With Suzyliana



With Hanny



With Anith



kan dah cakap
umairah memang pantang nampak kolam skang nie
pasti la nak celup tangan jugak
kat tempat kami makan tu
ada kolam ikan
hahhhh apa lagi nak usik la ikan tu


ala idah gambar ngan ko takder la
lupa plak nak snap ngan ko :p


layannnnnnnnnnn


6 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

syook nampak umairah main airrr

seronokknyeee jumpe kengkawann

mommy twin said...

ko mmg na... smpi ati x snap pic ngan aku... sedey... (crying)

Ease Basri said...

nice pict... lol... korang ni memang dijodohkan bersama dari kecik sampai tua yer... bagusnyer...nyeles iiii....huhuhuhu

Mak Su said...

ibu2 makan dan layan borak, nanti umairah makan sushi :)

Zura said...

bestnye...tp syg aku x join...

chugie said...

i like all the picca! enjoy kan na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha