NuffnangX

Tuesday, March 2, 2010

Full Day For Interview

hari nie aku akan pergi interview saja
kan sebelum nie aku dah cakap nak pergi interview kan
jadi bersiap sedia la aku akan tinggalkan opis nie
kena ajar jugak pada majikan yang tak hargai staff dia


10.00am - interview di Mah Sing

11.00am - Interview di Shah Alam

4.00pm - Interview di Mah Sing

5.00pm - Interview di Shah Alam


korang doakan ada rezeki aku di tempat lain yea

10 kata-kata indah:

ezan said...

good luck ena... bestnya banyak interview... bila turn ezan dpt interview ni.. nak cari keje lain gak.....

chugie said...

wah..banyknye interview session na.. hope salah satu jd rezeki ko k!

Farra Dhelina said...

best nya gi interview.. goodluck yea! :)

Nana said...

mak aii penuh intebiu good luck..

Redbloodsnow said...

gud luck cyg. hope u made it :) puhhh puhhh, zie doakan...aminnnn ^_-

.::WaNiE::. said...

uish byknye interview..

good luck dear

zh-ena said...

thanks semua pada teman blogger semua yg mendoakan kejayaan ena

ena harap ena akan dpt kerja dalam masa terdekat nie

insyaAllah..Amin

sayang korang semua

mmmuahhhh

zue @ annaleeya said...

gud luck erk...

CuTeMiUt78 said...

sama la dik.. akak pun dlm ke bzian interview je.. ni

~ain said...

ain pun nak cari kerja lain.. bosan laaaa kerja tempat yang sama seumur hidup kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha