NuffnangX

Thursday, March 11, 2010

Buah Kabung


hah ini la dia buah kabung
sebelum nie dlm entry sedapnya ABC
aku ada tanya pasal benda nie
ialah aku pandai makan jea
nama langsung tak tahu :D


buah kabung nie pun Ain yang bagitahu
kalau takder yang bgtahu sampai laaa nie
aku tak tahu
thanks ain


buah kabung nie memang sedap kalau makan dalam ABC kan
sejuk jea masuk ke dalam tekak
aku pernah mkn jeruk manis buah kabung nie
memang sedap

korang suka tak :D
sebab bila makan kenyal2 skit
macam makan nata de coco

9 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

sedappp..buat air sirap dan letak buah kabung ni

layannnn..lagi best kalau letak dulu air tu dalam peti sejuk

Nana said...

suka gak buah kabung ni selalu bli kt k4

chugie said...

oo nama die buah kabung ek? baru tau na..

zh-ena said...

wanie - hah betul tu..ena pernah minum air macam tu..kat umah mak sedara suami ena rasanya..sedapnya masuk tekak kan


nana - ada jual ker nana..nnti nak cari la


chugie - aku pun baru jea tahu chugie

~ain said...

haaa... betul lah kan buah kabung.. sedap kan kan kan? cik abang ain tak suka buah ni.. sebab dia kata tak sedap, sebab macam rambutan keras katanya... kalau dia makan ABC selalu dia buang..

HOn3YB33 said...

memang besh..

kalo bulan pose sengaja beli sumer bahan2 mcm dalam ABC

pahtu buat air sirap jer letak buah kabung..

xde maknanya minum air banyak2..mengutip buah kabung adooooo...

Uda said...

memang selalu jumpa dlm abc.. tapi tak tahu nama .. sedap.. suka2

saya said...

nata de coco tu say asuka la..tapi ngeri wo kadang2 mcm tak blh kunyah habis je macam nak tercekik bila telan.

zh-ena said...

ain - jgn la buang bg la kat ena hehehehhe sengal


honeybee - best kan minum ngan air sirap yg sejuk2 tu


uda - sedap sgt kan..rasa kenyal2 gitu


ciksaya - sbb tu la umairah tak suka nata tu sbb blh buat anak kecik tercekik tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha