NuffnangX

Saturday, March 20, 2010

"Nur Dayana Insyirah 1st Birthday Giveaway"


join contest dari blog catlina plak
contest nie sempena 1st berday E-ein pada 18hb mac yang lalu


happy berday E-ein
auntie Ena doakan
E-ein cepat2 jalan
semoga sentiasa di lindungi oleh Allah sentiasa
dan menjadi anak yang solehah
Amin


aku join untuk KATEGORI B :


sejak umirah start umur 5 bulan
aku dan pakai baby sling
memudahkan aku untuk bergerak
lagi plak umairah selesa berada di dalam baby sling tu



bukti keselesaan berada di dalam bby sling tu
siap tidor lagi dalam bby sling
nak tidor baring boleh
nak tidor duduk pun boleh


Nama : Umairah Zahrah
Umur : 1 Tahun 5 Bulan ++



kalau nak join
sila terjah di sini http://catlinaflybaby.blogspot.com/

tarikh tutup : 31/3/2010
cha yok..cha yok..

8 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

Gud Luck :)

CatlinaFly said...

thanks ena ,join giveaway :)..good luck!

unlisted_one said...

oh, kena pakai sling ke? kalau i pakai kain batik yg mcm bibik selalu pakai tu bleh ke? haha,..saje je..

Sharinginfoz said...

semoga berjaya......

Nana said...

mcm bez je pakai sling tu kan nsb xde gambo ngan sling tu klw tak dah join dah hehe
good luck

Redbloodsnow said...

gud luck ena. suke tgk ena gendong umairah dgn sling beg tuh :)

Ease Basri said...

ANDA TELAH DITAG... sila lawat blog saya ya....http://aredhelhelya.blogspot.com/2010/03/jawab-tag-mama-cfa.html

Sidratul Muntaha said...

daya yerk ko ena pakai sling?
aku takleh..
eksident byk kali
tulang blkg n punggung lari sikit
so..takleh angkat benda berat - berat lelama..
nak2 dah pernh c sect
lagilah doc tak bg angkat benda berat2..
adei..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha