NuffnangX

Wednesday, December 16, 2009

Pantang Nampak Handbeg Terbuka

skang nie umairah memang tak boleh tengok handbeg
kalau handbeg tu zip terbuka
siap la semua harta karun dalam beg tu akan dikeluarkan
dan dikeluarkan segala tok nenek dalam beg tu
kalau jumpa wallet lagi la haru biru jadinya
semua kad dan duit abis berselerak sekeliling si kecik nie
emmmmm memang hobi baru la si kecik nie


tak kira la beg aku atau beg kerja sayang
habis dikeluarkan semua isi perut dari beg tu


korang tengok ajer la
aksi si kecik nie godek beg aku tu








ibu sayang umairah
mmuahhh

16 kata-kata indah:

Intan said...

Ha ha...sama lah peel nga arissa. Bila nampak handbag or purse...ha mulalah "investigation" dia tu. Budak2 sama jek perangai diorang ni ye :D

P/s: Ena snap piccas pakai kamera baru ke? Nampak lain arrr, lebih menarik...

.::WaNiE::. said...

bersungguh tu !

Nana said...

bole geng ngan damia.buka handbeg kita menda yg 1st dia cari wallet pastu amik duit hehe

saya said...

amboi..beriya2 korek handbag ibu ye.. korek jgn tak korek..kot2 jumpa hadiah besarrrrr punya. hehhehe....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lepas ni dah pandai bukak sendirik plak macam nuha.dah pandai dibuka zip, habis syiling di keluarkan.jgn tertelan sudah.

Zura said...

gmbar ke tiga tue cm bg amaran je...hehehe

atty's said...

bersungguh umairah selongkar beg ibunya ..

[-suziey-] said...

same je perangai aQeel:p

chugie said...

name pun girl na.. ofcoz suke ngan handbag!.. beli satu tuk umairah ye na..

Tulip said...

amboi2....ni tgh cari lipstik ibu kot nii hehehe

zh-ena said...

kak intan - tu la kan suka betul nak investigate aper yg ader dlm handbeg tu..

ena guna camera samsung..tu yg lain skit gambo yg ena tepek kali nie


wanie - betul tu..mmg cek abis-abisan la aper yang ader dlm handbeg tu


nana - tu la kan suka betul keluarkan semua kad dan duit dr wallet..boleh 1 geng nie


cisaya - dh tengah2 bulan nie takdenya nak jumpa yg besarrrrrr-besarrrrrr hehehhehe


elis - tu yg risau tu kalau umairah main ngan wallet takut tertelan duit syiling kan

zh-ena said...

zura - hah tu la gambo umairah buat tanda peace


k.atty - tu yang nak marah terus tak jd nak marah


suziey - blh mskkan 1 geng jgk nie


chugie - baru jea belikan handbeg utk umairah..asyik la dikendongnya pergoi ke maner2


bibi - wooooo dah 2 alat makeup ena berkecai..blusher ngan bedak compact abis pecah huhuhuhuhu

Q said...

suker gambor yg dia tujuk jari tuh..mcm warning...haaa tengok aper tuhh...qute

~ain said...

hehhe.. bila besar muka umairah dah nampak sikit2 macam muka ena!!

CuTeMiUt78 said...

aahhaakksss... cari apa tu umairah..

zh-ena said...

Q - tu la tanda peace dr umairah


ain - hah yea ker hehehehehehhe


kak rina - jadi duit la tu pastu nak cari alat make up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha