NuffnangX

Thursday, December 24, 2009

Yeay Ada Orang Belanja Makan Lunch


tut tut tut tut tetiba dapat meseg

"ko bz ke.." zura

"tak pun..nape?" aku

"jom mkn mc'd..aku teringin prosperity ayamla? tp kte mkn kat kota la sbb sos lada htam dia byk..bleh x? " zura

"ok jea..ko amik aku yea" aku

"hehehehhe harap ari nie takde apa2 yg terjd lg la kan" zura


aku hanya sengih baca last msg dari zura
hampeh ko ra :D


jadi pukol 1.05pm zura sudah berada di depan opis aku
ialah dia amik aku untuk luch sama-lagi hari nie


finally dapat gak makan chicken prosperity burger
perghhhh nikmat sungguh bila dapat makan :p


thanks zura sebab belanja makan
semoga murah rezeki ko..Amin

6 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

hehehe ini mesti kes ra, jelez aku, z ngan idah lunch same kat pappa rich..;p

Suziey Ahmad said...

waaa best mkn mcd..hehe...insyaAllah xjadi lagi:p

CuTeMiUt78 said...

wah.. dh mkn chicken prosperity plak ya

Zura Tahir said...

xde jeles nye mah...zie ada ajak aku sekali td tp sbb aku dh jnji ngan ena...

Mak Su said...

maksu dah rasa yg daging, nak tunggu sesapa plaks belanja maksu prosperity yang ayam... nyum nyum nyum

Anonymous said...

sama la kita tadi lunch pon makan mcd tp xde org banje pon sendiri yg banje hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha