NuffnangX

Wednesday, December 2, 2009

Naper Laaa Lambat Sangat Nie

semakin tidak keselesaan terjadi pada umairah
1/2 jam aku kena kendong umairah
sebab si kecik nie taknak baring atas tilam
pastu batuk
sambil batuk sambil nangis
dengan aku sekali turut menangis
tetiba tak tahu nak buat aper


umairah batuk dan tetiba terus termuntah
habis baju dan seluar aku kena
tapi bagi aku lantak la asalkan umairah lega selepas muntah
bagi minum sedikit
dodoi2 lagi dalam dukungan aku
baru la umairah dapat lena sekejap
dengan perlahan-lahan aku letak umairah atas tilam
sambil tangan peluk umairah
kalau aku lepaskan tangan aku dari dada umairah
umairah akan cepat terperanjat dalam lena dia

skang nie baru pukol 6.20pm
aduh lambatnya sayang nak sampai rumah
aku dah kerisauan sesangat dah skang nie
kalau tak hujan confirm aku bawak ajer umairah skang nie jumpa doc


cepat la sayang sampai rumah
umairah nangis pun sebut babah ajer
sayu hati aku dengar

5 kata-kata indah:

[-suziey-] said...

sempat lagi menaip n3 ni.mmg blogger tegar..ekekek:p hmm kita pn risau sgt klau ank demam panas..bahaya..take care ok

ezan said...

kesian kat uamirah... harap2 xde apa2 la ek.. ramai yang mendoakan.. amin..

betul la.. power blogger sungguh la ena.. sempat lagi tu tulis blog.. cayalah.. :P

arianna adrizal said...

skrg ni musim demam. kita yg tua ni pun xtahan, kesian budak2.

saya said...

alahai..umairah demam le pulak. cepat sihat sayangg.. jangan demam lama2 ye..

chugie said...

na, umairah batuk lagi ke?? ala..siannye, x ilang2 lagi??? hope umairah cepat sembuh ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha