NuffnangX

Thursday, December 17, 2009

Aksi Umairah Di Waktu Pagi

time pagi
umairah ibarat alarm untuk kami
10 minute sebelum pukol 7am
umairah confirm sudah bangun
time tu la kalau aku dan sayang tak bangun lagi
umairah akan buat macam-macam aksi
untuk membuatkan kami berdua bangun


kadang-kadang tu kami sudah bangun
tapi tetap tutup mata sambil tengok apa yang umairah akan buat
biasanya nak kejutkan aku
umairah akan cungkil mata aku
tutup la macam maner aku akan buka mata selepas umairah cungkil mata aku
sakit tu mata kena cungkil
bila tengok aku dah bangun terus la si kecik nie tersengih tengok aku
hehehehehhe konon suka la tu sebab berjaya kejutkan ibu dia bangun dari tidor
untuk kejutkan babah dia
memang la mudah
sayang bila tidor memang tak pakai baju
jadi nak kejutkan babah dia
umairah akan tarik nenen sayang
hehehehehehe memang terus sayang akan bangun la
bila umairah target cucuk kat nenen sayang
hehehehehehhe
pandai yea sayang ibu
taknak bagi ibu dan babah tido lama-lama

lidah umairah memang berlekuk
bukan dagu ajer si kecik nie berlekuk..lidah pun berlekuk jugak
mak aku cakap lidah umairah
bentuk LOVE


dengan jari tu la umairah akan cungkil mata aku
grrrrrr kadang-kadang tu
jari tu basah ngan air liur dia pastu letak kat mata aku
heheheheheheh



yeayyyyy umairah dapat
membuatkan ibu dan babah bangun hehehehehhe
dah terbuka skit mata jangan harap la kan
nak tidor semula
kena la terus kiss kiss si kecik nie
pastu terus ajer la buatkan si kecik nie susu
selagi tak dapat akan dengar la suara nyaring si kecik nie menjerit



5 kata-kata indah:

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss.. clever erk umairah ni

zh-ena said...

kak rina - pandai cari kesempatan tu hehehehehe

oli said...

gambar umairah sangat cantik!!!

saya said...

alarm semulajadi. hehehee...

Zura said...

teringat anak buah aku...aku tido dia leh kacau aku...dia cungkil nye mulut aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha