NuffnangX

Thursday, December 31, 2009

Lunch Keseorangan Di SR

lunch tadi aku keseorangan ajer
tak ajak zura @pun shumie lunch sesama
entah..takut diorang bz utk hari terakhir 2009 nie kan
takper la tahun depan kita lunch sama erk [lawak jea bila cakap tahun depan
padahal esok dah 2010]


sebenarnya aku ada kerja skit pergi ke sg.buloh
sebab nak repair cpu komputer aku nie
entah naper plak bila on internet tak boleh nak buka plal
takkan la plak kena blok kan
[entah sapa la nak blok kan internet kat sini..bos aku bukannya tahu hehehhehe]
jadi bila bawak ke kedai
senang jea boss tu dah tahu apa problemnya
cehhhh sekejap jea
tu la kan kalau orang buta IT nie [ macam aku :p]
jadi tak payah kena bayar pun :D


jadi dah alang-alang kat sg.buloh
tengok jam dah kol 1pm
apa lagi terus cari kedai makan la kan
terus masuk ke SR
sebab nak beli kek untuk berday MIL esok
esok ada surprise untuk MIL
mesti dia terkejut hehehehhehe
kami akan balik srentak esok tepat pukol 11am
jadi nanti la aku story pasal tu erk



muka kebosanan
services kat SR nie lembap gila
aku ingat nak angkat bontot dah
tetiba waiter baru datang ke meja aku
tahu kot aku dah nak blah
dah order semua
dalam hati siap sound
kalau makanan pun lambat sampai
confirm aku akan blah..tak kira
15 minute mcm tu
makanan yang aku order terus jea sampai
lega..



set wajib yang ada kalau nak makan kan
sudu..garfu..pisau..tisu..



order chicken mushromm
sedap



entah tak ingat la plak
air apa yang aku minum nie
yang pasti memang sedap dan rasa masam-masam skit



malam nie korang pergi maner
emmmm aku di rumah ajer la kot
sayang keja petang la
pukol 12 lebih baru sampai rumah huhuhuhuhu


SELAMAT TAHUN BARU 2010
SEMOGA KABAHAGIAAN MENANTI KITA SEMUA DI TAHUN HADAPAN
CHA YOK CHA YOK



3 kata-kata indah:

Anonymous said...

samal la kita dok umah je mlm ni xg mana pon

zh-ena said...

huhuhuuuu tido pun awal nana

~ain said...

slamat tahun baru ena.. ain tak pi memana malam tahun baru. duk rumah sahaja....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha