NuffnangX

Wednesday, December 30, 2009

Roller Shutter Rosak


kejadian berlaku petang semalam
tepat jea pukol 5pm
aku dah bersiap-siap nak balik
jadi dah jadi tugas ira untuk tutup shutter di store


dalam 10 minute pas tu
aku tengok ira dah menggelabah
mintak aku ikut dia
bila aku sampai ke store
Alamak...shutter dah jadi senget sebelah


terus la aku call supplier sebelum nie yang buat shutter tu
perghh nasib baik la kenny tu ada kat area subang jugak
jadi tak la amik masa yang lama untuk sampai ke opis kami
tapi untuk betulkan semula roller shutter tu yang ambik masa yang lama
jadi tercongok la kami berdua tengok kenny buat kerja
rupa-rupanya motor roller tu yang ada problem
tu yang shutter tu tak naik habis


jadi nak selesaikan masalah tu
terpaksa la tunggu sampai siap
ialah bilik store kan
banyak tu stok yang simpan di situ
hilang sapa yang nak tanggung kan
jadi terpaksa la tunggu sampai siap
pukol 8 lebih baru la siap semuanya
memang penat gila la


dalam otak ingat nak terus tido ajer
tapi bila ingat nak amik umairah
terus SABAR ajer lah
sayang plak keja petang
kalau sayang ada boleh la tolong jagakan umairah
dan aku boleh la rest sekejap
kesian anak ibu
semalam tak layan sangat apa yang umairah nak
yang pasti mata aku lebih berat untuk tutup
bila terjaga umairah dah lena sebelah aku
alahai anak ibu
kesiannya

4 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

cm ne leh jd cm tue ...ganas nye korang...

CuTeMiUt78 said...

uisssh.. sampai jd cenggitu..

zh-ena said...

zura - ganas tu smp shutter pun roboh hehehehehhe


kak rina - tau takper..kata pekerja yg berkaliber utk ranapkan harta opis hehehhehe

robin said...

Security Services are now available at your door step in order to make you safe. It is time
that by implementing necessary security measures you do not fall prey to unwanted crime.
Know You Are Safe
Roller shutters
add to your safety and peace of mind.as i got.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha