NuffnangX

Thursday, December 31, 2009

Menjijikkan - Kes Ke 2


sayang terkena lagi
sebelum nie aku pernah cerita yang sayang terkena di kantin
tempat kerja dia
yang maner ada LIPAS dalam lauk yang di ambil
kalau nak tengok LIPAS tu boleh klik di sini
untuk ingat semula kes yang lalu


dan kali nie sayang terkena lagi
bila makan di kantin tempat sayang bekerja
kali nie dalam sayur yang sayang makan
ada CACING plak
sama kes yang macam aku terkena sebelum nie
yang maner ada CACING dalam salad yang aku makan


BODOH kan
aku cakap la pada sayang
jangan la makan lagi di kantin tu lagi
makan ajer la di luar
@pun pekerja kat situ buat MOGOK
jangan makan kat kantin tu lagi


tapi korang tahu la kan
jawapan orang LELAKI
"BIAR LAH"


emmm kalau aku la yang terkena
siap la tuan kantin tu kena dengan aku
jijik kan
jaga lah KEBERSIHAN pada makanan yang disediakan

6 kata-kata indah:

~aSHa~ said...

salam ziarah

baru lagi kan sambut besday..hepi besday...

mmg tak patut kantin tu dibuka lagi..harus di tutup je..uhuhu...tapi elok bgtau tuan dia supaya tuan dia tersedar..maybe ter ter tak sengaja kot..

A N A K - A N A K K U said...

eeeeee asal x bgtau pihak management jer na....kalau kiterlah....erm kan bgs mencegah drp mengubati,tp mcm ko ckplah kekadang lelaki nie suka amik mudah...

zh-ena said...

asha - suami ena ckp dh bgtau pun tapi tu la org tuan buat BODOH jea


imah - tu la kan mah..orag lelaki mmg amik mudah semua benda..psl report tu memang sellau dh buat aduan pun tapi mgt tak wat apa2 tindakan pun

Zura said...

na...klau laki ko xnk makan kat tmpat lain...klau dia still sayang lg makanan kat kantin dia tue...ko suruh je laki ko makan sekali cacing tue...hihihihi...

CuTeMiUt78 said...

uuwwweeekkk.. blh gitu plak ya.. ish.. ish.. klu akak la.. memang tak mkn dah

zh-ena said...

zura - tu la degil betul dh byk kali ckp mkn kat luar ajer la..tu kes malas nak drive la ra


kak rina - kan kan kan kak rina..mmg dh tak msk la lg kantin tu utk mkn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha