NuffnangX

Tuesday, December 15, 2009

Dapat Jugak Apa Yang Di Hajati

pagi tadi sempat la aku pergi Ikea sekejap
selepas hantar laptop ke kedai repair komputer di sg.buloh
terus jea aku pecut kereta terus pergi Mutiara Damansara
dalam 1 jam jea aku beli barang
pastu dapat barang yang aku nak terus blah
takder la aku nak cuci mata sangat
nak kejar masa
sebab ader barang nak loading kat warehouse tgh
kesian plak kat ira kena handle sorang-sorang :p
pukol 11am sampai pukol 12noon aku dah blah
cepatkan



tak banyak pun barang yang aku beli
tapi tu la tetap gak nak sorong trolley
padahal boleh ajer jinjit beg plastik tu



antara barang yang sempat aku rembat
jug air - RM9.9.
periuk - RM25.00
bip - RM12.90
komplement - RM25.90
ampain baju - RM19.90


ok la tu kan
beli periuk dapat 3 set sekali hehehhhehehe
beli yang comel-comel ajer periuk untuk kami berdua
tak masak banyak pun kan :D


sebenarnya aku pergi Ikea
aku nak cari barang nie hah

komplement
hah masih tak tahu lagi fungsi komplement nie




buat untuk sangkut tudung
memang aku dah lama nak cari benda nie
bila pergi ke Ikea ajer selalu dah takder
bila pergi hari sabtu yang lalu
tak plak terjumpa benda nie
bila tengok kat blog ease yg dia ader beli
hah aper lagi terus la msg ease dia beli kat bahagian maner
boleh plak si ease nie lupa ingatan hehehehhehe
takper dimaafkan ease
sebab time preggy nie memang mudah lupa pun hehhehehehe


tu yang aku datang pagi tadi terus pergi ke bahagian showroom
patut la tak jumpa sebab komplement nie diletakkan di bahagian
almari tu semua
hah dah nampak terus ajer la amik satu
yeay dapat pun :D


tapi tu la nnti nak beli lagi satu la
sebab komplement yang nie aku nak letak shawl ajer
beli lagi satu boleh la letak tudung bawal plak
jimat ruang kan

9 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

wah sangat tersusun, senang nak cari kan

chik star said...

senang la ade tempt gntung tudong tu.
mhl x ena ?
nnti bile2 ena pi lg bole la as kirim.
eyh.

:)

saya said...

sempat lagi tu bershopping2... tapi piok tu nampak menarik. hehehe..sila masak dengan rajin ye sbb dah ada periok baru.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku tak pernah pegi ikea beli brg rumah :P

Zura said...

nmpak smart je...

[-suziey-] said...

hoho..nk g terjah gk beli koplimeent tu..mmg memerlukan:p

Ease Basri said...

seb baik jumpe kan.... huhuhuhu...sowwy la...byk makan semut...tu yang lupa tu....

~ain said...

periuk tu ain ada beli gak.. best! tempat tudung tu pun ain ada gak.. ain kalau pi ikea, tak main jinjit2 beg laaa... tapi, kalau pakai troli. hahahah tetiba je dah penuh se troli!! tak sengaja!

CuTeMiUt78 said...

wah.. bagus gak tu kan.. klu la kat sini ada ikea.. akak pun nak beli gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha