NuffnangX

Saturday, December 19, 2009

Parcel Sudah Sampai - Thanks As

terima parcel nie pada hari khamis yang lalu
order dari teman blogger yang jual blanket cantum-cantum
kalau yang selalu singgah blog nie
pasti tahu aku akan beli dari siaper
kalau sesiapa yang suka blanket cantum-cantum nie
boleh la order dari cik As nie
boleh klik di sini
kalau nak order erk


aku suka pakai blanket nie
sebab pasti aku akan teringat pada arwah wan aku
sebab wan aku suka buat blanket nie dari lebihan perca yang
wan aku terima dari tukang jahit
jadi kalau pergi rumah wan aku
serba serbi wan aku buat dari lebihan perca kain nie
wan aku buat alas meja, cadar, selimut, siling ..
memang macam-macam la wan aku buat
memang kreatif kan
tapi yang pasti guna blanket cantum-cantum nie
memang terasa sejuk jea
walaupun cuaca panas
tak percaya boleh la korang try beli dari cik as nie
tak rugi tau


parcel yang sampai di tangan aku
kali nie aku order 2 sigle blanket cantum-cantum




gambor tak cun plak pas dah snap
geram jea rasanya


kalau nak order
klik di sini yea :D


3 kata-kata indah:

saya said...

saya masih guna selimut dari kain perca cantum2 tu dari kecik sampai sekarang.. nostalgia tu.. dulu2 mmg betol2 punya perca kain.. bukan mcm sekarang kain lawo dipotong2...

Zura Tahir said...

umah aku pun ada satu blanket cantum2 nie...lebihan kain baju kurung ktorg...

Unknown said...

wah..teringat zaman masa kecik2 dulu. nenek suke buat selimut guna kain cantum2 ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha