NuffnangX

Friday, December 25, 2009

Happy Holiday - Merry X-Mas

hari nie mesti ramai yang cutikan
termasuk la aku
cuma sayang sorang jea yang kena kerja
terkilan..terkecik hati..sedih sebenarnya perasaan aku ketika nie


selepas sayang berangkat nak pergi kerja tadi
pukol 6.45am pagi tadi
terua jea aku tak dapat nak lelapkan mata semula
terus on lappy dan mengadap blog
terubat kekecewaan di hati


dari semalam aku berdoa harap sayang tak kerja
ialah aku dah plan ngan family aku hari nie nak pergi ke PD
ialah cutikan
mesti la nak bawak family berjalan-jalan
tapi petang semalam sayang bagitau yang dia kena kerja
emmmm nak buat macam maner terpaksa la cancell nak pergi PD
ialah tak seronok la kan pergi tanpa suami di sisi


pastu adik aku plan pergi WetWorld di shah alam plak
tapi time tu hati aku dah tawar pun
rasa macam malas nak pergi mane-mane pun
jadi hari nie duduk la aku di rumah nie
BOSAN NYA!!!!

4 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

hehehe ena senasibler kita...akupun kat umah xtau nak watper, adik beradik aku y lain semua bwk fmly g bercuti....uwaaaa sedih gak,tp redha jerlah dlm terpaksa;d

zh-ena said...

imah - senasib la kita nampaknya erk

~ain said...

ain cuti gak ena.. cik abang kena gi site.. tak seronok kan?

.::WaNiE::. said...

sesungguh sangat faham perasaan ena, sedih kan? masa dia g keje mcm baring2 nak tido, lepas tu dah xleh lelap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha