NuffnangX

Tuesday, December 1, 2009

Contest Si Manja Berkaca Mata

yup join contest lagi ;D
kali nie aku masuk contest yg telah dianjurkan oleh Ummumiskhah
senang ajer nak join
jadi pada mereka yg berminat dan ader anak di bawah 4 tahun
boleh la join contest nie
mudah dan simple ajer :D




ok untuk join contest nie
gambar di bawah adalah pertaruhan aku hehehehehhe
nie gambo hujung minggu yang lalu
balik dari sijangkang nak ke sg.buloh
baru lagi kan :D



Name : Umairah Zahrah
Umur : 1 Tahun ++


suka plak aku dgr gambo nie
sebab lain dari yang lain hehehehhe
kalau korang perasan
spec yg umairah pakai tu terbalik hehehehhee
kelainan la kat situ
ialah spec tu besar gedabak kalau pakai macam biasa memang la spec tu tak terlekat kat batang hidung umairah
jadi bila pakai terbalik elok jea plak spec tu terlekat kat batang hidung umairah
umairah bila dalam kereta
baru la nak pakai spec
ialah ibu dan babah dia pakai spec
sudah pasti la umairah pun nak melaram jugak


ok la pada yang nak join contest nie
boleh la klik di sini untuk join


tarikh tutup contest nie
pada 10 Disember 2009
Gud Luck pada join sekali contest nie :D

7 kata-kata indah:

ezan said...

cute! spek bwh hidung...:P

xpe umairah... spek terbalik pun asalkan bergaya.. hehehe...

good luck!

Zura said...

good luck

saya said...

ahhahhaa..amboi..so cute!!! mesti menang ni..

Mak Su said...

aiyo? itu macam kah?

good luck darling :)

Intan said...

Cute tullll! Ada chance nak menang nih!

Gud luck umairah sayang :D

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss... lawak la umairah.. memang cute sgt.. ada harapan nak menang lagi ni.. good luck k

ummumishkah said...

OK sis, dah review and GOOD LUCK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha