NuffnangX

Saturday, December 26, 2009

Gosok Jangan Tak Gosok..Lampu Ajaib Aladdin

umairah bila berada di rumah wan dia
mula la buat aktiviti mengemas dapur
segala mangkuk pinggan plastik habis di angkutnya ke depan


tapi gambor yang sempat aku snap nie
memang buat kami sekeluarga geli hati
ialah teko bekas basuh tangan umairah jadikan alat mainan dia plak
terus teringat lampu ajaib aladdin
hehehehehehe gosok sayang jangan tak gosok
mana lah tahu ada jin keluar nanti dari teko tu hehehehehhe


layan ajer tengok aksi si kecik nie bersama teko aladdin ajaib :p







ibu sayang umairah
mmmuahhh

7 kata-kata indah:

CuTeMiUt78 said...

aahhaakss... umairah..umairah.. ni mesti kes terlebih rajin nak menolong uwan mengemas ya..

Zura said...

klau kuar jin leh lah aku wish... :)

~ain said...

comel umairah.. rambut dah panjang!!

.::WaNiE::. said...

tu dia umairah berlipat2 kaki duduk hihihi

Intan said...

He he...lawak lah umairah nie. Especially gambor dia "mkn" penutup tu :D

saya said...

wahh..umairah mari tlg kemas rumah aunty ye nanti..

antalya said...

mana jin nye umairah cyg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha