NuffnangX

Friday, December 4, 2009

Ayam Penyet

lepas keluar dari klinik
terus ajak sayang pergi ke...

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Restaurant Ayam Penyet

restaurant nie terletak di :

No.2A, Jln 4/2,
Bandar Puteri Puchong,
47100 Puchong, Selangor
H/P : 019 - 577 5399



menu di restaurant ayam penyet



antara outlet ayam penyet yg ader kat selangor nie
nak buat tempahan pun boleh jugak



deco restaurant nie biasa-biasa ajer
mcm kedai biasa pun
semua pekerja di restaurant nie Indonesia
ialah menu pun dari sana kan
sudah tentu la upah pun pekerja dari sana
peluang pekerjaan tu


umairah berdukung ajer
ialah baru berjumpa dengan doc kan
jadi mood tu takder lagi la


antara menu yg aku order
kami bungkus ajer
ialah nak makan kat situ
memang tak dapatla
sebab keadaan yg tidak mengizinkan



nie la ayam penyet nya
macam tak sedapkan
sepatutnya kena letak kuah cili atas ayam tu
cuma aku malas terus ajer la snap gambo tu

rasa - ok la bg aku yang 1st time nak rasa


pecal
nie pilihan sayang
sayang cakap 1st class punya rasa
maknanya tu memang sedap la kan



pastu order daging dendeng berlado
kata menu dari padang
kena la rasa daging dendeng dia
sama gak sepatutnya kena letak cili atas daging nie
tapi malas nak tunggu terus ajer la snap gambor daging tersebut

rasa ~ sedap..daging tak liat


sebelum balik
aku dah nampak durian jual tepi jalan
kat sini la sayang beli durian yg top-top punya dulu
yg gerenti sedap gila


sayang ajer yg turun beli
aku ddk ajer dalam kereta
sebab umairah dah tidor dalam pelukan aku


memandangkan durian nie datang dari perak
durian seperti udang merah, durian kunyit takder la
sebab durian tersebut datang dari Pahang
lagi 3 minggu baru la ader durian tersebut


jadi sayang taknak hampakan perasaan aku
sayang pilih durian 11 dan durian 18
pelikkan biasa aku dengar durian 24 ajer
kiranya tu dah terbaik la tu
rupanya ader lagi yg palaing baik hehehehehe


sayang minta cina tu keluarkan terus isi durian masuk dalam bekas
ialah senang nak bawak balik kan
sayang beli 2 beji ajer
yg berharga RM60
mak aiii mahalnya
tapi bila isi durian dah masuk dalam mulut
memang terbukti sedap gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
memang tangkap leleh la :p


3 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

selera je nmpak....

chik star said...

mahalnye durian tuh ena.

peberet as ni.
:P

saya said...

selalu saya baca review psl ayam penyet ni tapi tak pernah try lagi la.. aduh..sbb ayam tu kan...tak berapa nak minat. hehhe..cuba letak udang penyet..harussss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha