NuffnangX

Saturday, December 12, 2009

Hati Ku Kuciwa

sepatutnya semalam aku pergi hytex kan
tapi bila sampai di sana jea
semuanya tutup
laaaaa hytex pun cuti berday agong ker
ingatkan buka jea macam biasa


jadi dalam kehampaan tu
terus ajer la balik umah mak
emmmm hampeh jea
jadi mungkin plan nak pergi semula hari sabtu @ hari ahad
tengok la
tapi hari ahad mcm bz ajer sebab ader 2 jemputan perkahwinan
pastu nak tengok rumah


hari nie plak aku nak jumpa ease dan azhar kol 2.30pm
mungkin aku pergi ngan umairah ajer kot
sebab sayang keja lah
petang plak kami nak pergi stadium shah alam
sebab ader karnival SPNB
jadi saper2 nak beli rumah terjah kat sana
ader buat karnival 2 hari jea
12hb dan 13hb jea

2 kata-kata indah:

Zura said...

byk nye la planning ko...

CuTeMiUt78 said...

wah.. berderet2 planning ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha