NuffnangX

Monday, December 14, 2009

Sesat Di Bandar Klang

hari nie memang aku tension sangat
pukol 1pm aku pergi ke kalang
pukol 5pm baru la aku sampai ke opis
yup terukkan :p


aku tak tahu la kenapa dengan diri aku tengahari tadi
sepatutnya boleh jea keluar dari tol PJ terus masuk ke hiway nak pergi ke Klang
tapi entah macam maner pandangan aku kosong
otak pun kosong ajer
terus ajer ikut jalan ke Kotan Damansara
dah terlepas nak buat macam maner
terpaksa la ikut dari hiway guthrie
tengok la tu dah buang masa di situ
keluar ajer dari tol bukit jelutong
sepatutnya aku kena jaer terus
tapi macam tadi jugak
otak kosong..pandangan ke depan macam kosong ajer
tahu2 jea aku dah masuk ke jalan subang jaya
dah menjerit lagi aku kat situ
terus dari situ aku ikut hiway kesas
mak aiiii nak pergi ke klang hari nie
punya la jauh perjalanan yang aku amik
berpusing-pusing
seperti kepala aku yang tengah berpusing-pusing nie
entah la maner la pemikiran aku ketika drive tu
pukol 3 lebih baru sampai ke OCBC bank
kekadang geram jugak pada bos aku tu
ialah kenapa la buka bank kat Klang nie



siap semuanya pukol 4pm
perut dah berkeroncong lapar tak ingat
ialah tak makan dari pagi
jadi n day way balik tu
singgah dulu ke Jusco Bukit Raja



aku yang angin ajer hari nie
asyik la sesat bila pergi ke Klang
tapi tu la kenape la ader jea jalan yang tutup di klang nie
pastu jam ajer bila aku pergi ke sana
bosan betul la datang ke Bandar Klang nie
jalan yg tengah di buat entah bila tahun nak siap



lapar punya pasal
sudah jadi tamak
semua benda nak makan
sup makan skit
garlic bread mkn sepotong ajer
ayam secubit rasa
potato chips mkn skit ajer
nasi ajer yang habis

mungkin sebab perut dah masuk angin
jadi rasa macam nak muntah ajer bila makanan masuk ke dalam perut


selepas habis makan
singgah sekejap ke vincci
ingat nak cuci mata saja
tapi terus terpikat hati ngan kasut high heel
memang cantik la..pada pandangan mata aku la



kasut yang berjaya menarik hati aku
entah bila la nak pakai
punya la tinggi tapak kasut nie
takut terjatuh jea nanti bila pakai



masuk Jusco
terminat plak dengan t-shirt belang pink nie
terus la amik dan bayar


dapat shopping terus hilang rasa marah di bandar klang tadi
hehehehehheehe terapi tu bila dapat shopping
perghhh sekarang nie la nak membeli belah kan
Y.E.S.


3 kata-kata indah:

Zura said...

smpat lg tue shopping...

saya said...

sesat2 pon sempat jugak dirembatnyaa...

~ain said...

ain pun sambar handbag dan kasut masa balik KL baru ni.. handbag dari harga 400++ diskaun 50%.. dapat 200++ je.. berbaloi2..! masa ni laaa nak merasa pakai barang berjenama (biarlah dapat diskaun pun. hahah)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha