NuffnangX

Monday, December 7, 2009

Lunch Di Mc'D

hari nie baru lah berkesempatan nak mkn di mc'd
heheheheheh minggu lepas nak mkn kat mc'd
tapi zura taknak
tapi hari nie minah nie ikutkan selera tekak aku plak hehehehehe
jadi tepat ajer pukol 1pm
terus ajer aku amik zura di opis dia
mmg dari jauh aku dah nampak si zura nie
terpacak depan opis hehehehe
sambil memakai baju n tudung serba pink
cun zura hari nie [klu iku colour fov aku semuanya cun]


biasa la kalau datang time launch hour
orang mesti la ramaikan
jadi terpaksa la letak kereta di luar
area parking mc'd mmg dah full
nasib baik la jalan tak jauh sangat


kali nie dapat la burger idaman hati
Prosperity Burger
korang suka tak
tapi bila erk nak keluar chicken punya
sebab skang ie cuma ader beef jea
aku lagi suka chicken dr beef punya


tapikan pedas la burger prosperity burger nie
aku memang tak letak aper2 lagi la
zura plak lagi la dah pedas lagi di tambahnya cili sos
memang berapi la keluar ikut telinga


memandangkan hp aku tak elok lagi dibaiki
nak tengok gambo kami berdua
korang boleh terjah blog si zura7 nie hehehehe
tujuh[7] memang tak dapat dipisahkan dr hidup minah nie :D




9 kata-kata indah:

Ease Basri said...

Properity burger...huhuhu.... pun sama... lunch tadi MCD... delivery je... nak kuar malas... sejak menjak ni dah gila properity burger...nyum nyum

Zura said...

tp mmg melimpah ruah sos lada hitam dia...klau kat McD BRP cm segan2 je nk tuang sos lada hitam...

[-suziey-] said...

hehehe kita awal2 dh mkn burger tu..i liekeee..mgm kalu kuar every yr xmiss utk serbu:p

antalya said...

prosperity burger daging la sedap.ayam tak best sagnat. tp perasan tak airnya bkn lemonade mcm thn2 sudah

Mak Su said...

lembut sungguh daging prosperity burger, marvellous

~ain said...

aih.. ain pun tak suka pedas2. makan prosperity ni asyik laaa bersiul2 sebab pedas.. Tak habis pun satu, suh cik abang habiskan... tapi mmg sedap laaa bendalah yang kuar sekali setahun kan..

atty's said...

kty suka sgt prosperity burger..

saya said...

betol al ena burger tu pedas. saya lagi la tak tahan makan tu. lada hitam tu kot uh buat pedas?? huehahhaa...portion besar tak boleh habis lorr....umairah sihat dah?

ienaadifisa said...

waaa gi lunch kat mc d tuh..
sedap kan prosperity burger tuh..
yummy..

eh ena kalau dah sampai usana tuh bagitau ek..
daa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha