NuffnangX

Wednesday, December 9, 2009

Thanks Kak Intan

parcel nie aku terima sehari sebelum Raya Haji
tengok la tu punya la dah lama terima tapi baru la
sekarang nie aku nak letak kat blog
bukan aper cuma aku asyik lupa ajer nak snap gambo parcel tersebut
dan almaklum la plak hp aku masih di baiki lagi
jadi kena tunggu sayang la nak snapkan gambo parcel tu :D


parcel nie aku terima dari kak intan ibu kepada cutie pie arissa
dapat hadiah nie sebab menang utk special entry
yg kak intan pernah anjurkan dulu
contest baby in costume [lebih kurang la]




parcel yg terus sampai ke opis aku
aku memang tak bg antor ke rumah
ialah kat rumah takder orang kan


dapat kad ucapan yg comel sangat
"thank you jugak pada kak intan sebab memilih umairah sebagai pemenang"



"Thank You jugak pada kak intan sebab sudi menjadi kawan ena jugak"



dan tadaaaa nie la hadiahnya
cantikkan
aku pakai di pagi raya haji
kak ipar aku cakap cantik gelang yg aku pakai
hehehehehhehe


thanks kak intan sekali lagi
nnti buat la lagi contest
confirm ena akan join lagi :D

7 kata-kata indah:

BabyIntan said...

Ur welcome dear...happy nya rasa ena dan ur SIL suka :D

Nanti join lagi tau ;)

Suziey Ahmad said...

heheh..kad tu sama la;P

Eliss said...

me pun dpt gelang gak hari tu dr Intan :)
shah alam jugak rupanya yer..nanti leh jumpa kan..tp me btol2 kat shah alam.

Zura Tahir said...

cantik3x

notti netti said...

wahhh...berbaloi-baloi...:)

attyfir said...

memang cantik gelang tuh

Mak Su said...

caiyuk caiyuk, tahniah! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha