NuffnangX

Wednesday, December 9, 2009

Geram Dalam Erti Kata Lain MARAH


hah sejak petang semalam sampai la malam tadi
bila aku buka komen di blog aku atau blog member yang lain
mesti kotak comment tu jadi macam gambo di atas tu
keluar kepala kuning tu


geram tau ialah kita dah baca pastu xcited nak tinggalkan komen
sekali keluar benda alah tu grrrrrrr

kalau korang perasan blog atas tu ader lah dr blog ain
hehehehehehe tu tandanya aku nak tinggalkan jejak
tapi jejak aku tak dapat nak ditinggalkan
kesian aku kan
jadi blogger yg aku selalu tinggalkan jejak tu
jangan la risau aku tak terjah blog korang
memang aku masuk cuma tu la probnye
tak dapat nak tinggalkan jejak

Naper erk
blog nie dah jadi blog goblok ker :p

6 kata-kata indah:

~ain said...

aduii.. ain ingatkan blog ain yang membuatkan ena geram dan marah. huh..nasib baik bukan begitu.. itu laaa ena.. ain pun gitu gak.. bila nak komen blog orang je takleh.. tu yang skrg ni macam give up sikit nak komen.. tapi tak komen tak bermakna tak baca tau...

Mak Su said...

aiyo... awat?

adianiez AIDA said...

sabar zhena... biasa ler tu, bukan manusia jer yg miong. internet pun ke laut juga.

memang frust bila tak dpt tinggal komen bila kita nak, kan?

Zura Tahir said...

relax na...

saya said...

memang mcm tu la ena.. saya pon ada gak orang yang cakap tak boleh tinggalkan komen kat blog saya. entah la..tak cukup canggih agaknya komputer kita ni kot?

attyfir said...

kdg kty pun kena.napa tah .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha