NuffnangX

Monday, December 28, 2009

Opera Cina

kanak-kanak memang tidak dapat dipisahkan dengan bedak kan
pantang nampak bedak confirm akan memutih la kawasan sekitarnya
betul tak :D


jadi jom tengok gambor bukti untuk dawaan aku nie
umairah memang pantang nampak botol bedak
dulu boleh la letak di bawah sahaja
sebab masih lagi tak reti nak buka botol bedak
tapi skang nie memang tak boleh langsung letak di bawah
sebab dah pandai buka botol bedak tu


jadi jom cuci mata
tengok aksi umairah main bedak
nak buat konon-konon salji turun la tu
ho ho ho ho



muka yang baru jea skit terpalit dengan bedak


nie konon-kononnya buat muka cute
dan ibu dia akan benarkan dia main bedak la tu



bila ibu dia dah senyum
apa lagi dapat pass untuk main bedak la tu



yeayyy bedak tu lantai yang pakai yea umairah



sapu jangan tak sapu umairah



tuang lagi jangan tak tuang umairah
ibu tak marah pun grrrrrr



finally lantai yang pakai bedah
abis atas tikar buluh penuh dengan bedak



atas lantai marmar pun penuh dengan bedak
sudahnya bedak kecik tu abis ke lantai jea
bukan abis pakai ke muka pun


alahai umairah anak ibu nie

12 kata-kata indah:

Nana said...

aii..gini la budak2 mmg suka main bedak
damia mmg pantang je nmpk bedak abes dia tabor ats lantai.seb bek la bedak tu org bg time dia lahir dulu xkisah la nk mbazir hahah..klw sendiri beli ai...sawan ibu dia

mama tisya said...

btul tu ena..bdk2 mmg suka la main bedak..ok lg umairah tuang botol bedak kecik..tisya plak tuang botol beso...abis ruang tamu kt umh nenek die...ngan bj2 skali..sbr je la kn

[-suziey-] said...

hoyeayyyy bestnye mandi bedak..ekeke:p mcm aQeel gk suka main bedak

saya said...

mak aiii... habis berbedak 1 rumah. hehhehee... eksplorasi minda namanya tu. hehehe...

Zura said...

mesti umairah ingat ko ade kilang bedak...hehehe

antalya said...

alahaiii umairah.konpem abes sebotol bedak kat dia tu kan

CuTeMiUt78 said...

aaahhhaaakkss.. umairah ni kira ok la.. budak feremfuan.. duk berbedak2.. ni mirul dak laki.. main beda dah macam nak mandi ngan bedak.. habis satu rumah dituangnya bedak... botol beso tu.. hangin je

atty's said...

ekekek..nie kena jadik menantu tauke bedak nie..

Sidratul Muntaha said...

ko ni lebih kurang aku ler,ena.
aku mmg mls nk kaco bebudak ni buat panagai..
tpi klu dpt kat cik sam,abislah kena tegur aqil tu..
even tegur sikit pun still melalak sbb dai ingt babah dia tak syg kat dia lagi dah.
ahahaha..
comel no nengok umairah ni..
hmm..amik aura sikit..
mtk2 ank aku comel nnti!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sama gak ngan si nuha suka main bedak.yg paling tensen kat sofa pun ditaburnya.tapi licin tau kat lantai tu.hati2 erk.

Eyriqazz said...

Habis dia main bedak..takpe2,nanti mama dia beli lagi..hihihi..

Great Teacher Onizuka

~ain said...

hadui laaaa.. habis laaa wangi satu rumah. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha