NuffnangX

Wednesday, December 23, 2009

Shopping Di Hytex Kepong

nie story hari ahad yang lalu
memandangkan seblum nie aku pernah pergi ke hytex nie pada hari jumaat yang lalu
dan mengecewakan sebab tutup pada weekday
sebab buka hanya pada weekend sajer


jadi tak lepaskan peluang utk shopping barang si kecik nie
ialah kat hytex nie beli untuk baju basahan la
sebab banyak jual t-shirt kan
memang memborong sakan la
yang ikut serta
sudah pasti la suami tersayang
sebab kena jaga umairah sementara aku dapat memilih baju dengan aman
mak aku pun ikut sekali
sebab nak beli seluar
bulan depan mak aku nak pergi ke Sabah
jadi nak beli pakaian baru skit la



hai auntie semua
ada yang rindu kat umairah ker :D


ok jom cuci mata apa yang aku sempat memborong di sana



2 helai t-shirt untuk aku dan sayang
harga :RM8.00 sahaja



seluar track untuk duduk di rumah
harga : RM10.00 sahaja



drees umairah
harga :RM8.00 sahaja

baju tanpa lengan dan sehelai baju tidor
harga :RM5.00 sahaja



t-shirt untuk pakaian harian
harga :RM5.00 sahaja


seluar panjang
harga :RM1.00 murah gila
kalau ada banyak pilihan colour memang aku borong banyak
tapi cuma tinggal 3 colour tu ajer
tu yang aku beli 3 helai ajer



seluar 3 suku [bila pakai parasa buku lali]
harga :RM5.00 sahaja
memang banyak aku beli


botol susu : RM7.OO untuk 2 botol
puting susu : RM2.00
puting :RM4.00 untuk 2



seluar jeans
harga : RM15.00


nie la hasil rembatan sebelum di buka
sumbat terus dalam bonet keta
tapi yang pasti mak aku lagi banyak borongnya
beli untuk diri sendiri dengan shopping beli untuk 2 cucu tersayang


hah saper belum terjah lagi sales Hytex nie
sabtu dan ahad nie last day diorg open
YES jangan tak YES :D

6 kata-kata indah:

chik star said...

murahnye ena.

Adam said...

seluar dalam takde? :p boxer

Zura Tahir said...

giler babas murah nye naa....

A N A K - A N A K K U said...

ena kat mane erk??????aku xtaupun nie...eeeee bg direction skit

.::WaNiE::. said...

gile murah ni!! jeless jelesss

nak pegi lagi tak nak kirim hahahah

Razila said...

wah...shopping sakan. full house =)
This year on 21-22/07/12, 28-29/07/12 and august juga =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha