NuffnangX

Wednesday, December 23, 2009

Lamanya Tak Update

baru hari nie aku berkesempatan nak jeguk blog kesayangan aku nie
4 hari aku tak menjeguk blog nie dan blog kengkawan
kerinduan betul la


hari nie insyaAllah kalau aku dapat curi masa
aku try undate cerita dari hari ahad yang lepas
memang byk story mori la
nak yang aku nak ceritakan


keja di opis yang banyak gila
biasa la bila hujung tahun banyak benda yang kena di update
balik rumah plak layan si kecik
ingat malam skit nak tengok blog terus terlena
emmmm memang kepenatan sungguh la

7 kata-kata indah:

Sidratul Muntaha said...

samalah kita ena
semester dah mula
lab pun menggila
aduyai..
tetambah plak ade lecturer gile kose!!
serabut!!
ninyg cam nak amik cuti jer lagik!!
ahaks!!

Anonymous said...

selamat kembali menghapdate :)

Suziey Ahmad said...

waaa bz btl yek..

.::WaNiE::. said...

Sama..tapi kurang sikit sbb 2minggu lepas kerja mcm nak mati huhuhuhu .. weekend pun dtg ofis buat keje

Zura Tahir said...

jgn lupe peristiwa lunch kite ari nie...cite in detail tau...hehehe

Unknown said...

tak pe na.. pelan2. take ur good rest time! emm aku memang rindu nk bc entry2 ko.. cepat pulihkan masa ko yg x berapa nak byk utk blog ni k.

AJ said...

takpe,ada masa nanti updatela..huhu...cam AC Milan pula background blog..hitam merah

http://eyriqazz.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha