NuffnangX

Monday, August 31, 2009

SeLaMat ULAnG TaHuN

hari nie genap ulang tahun perkahwinan kami
yang ke - 3
klu org lain dah 3 thn kawen dh ader ada 3 anak kot
kami baru jea sorang ~ Alhamdulillah
nie ayat mak aku la nie..bila aku ckp kami
dah kawen 3 thn hehehehe


bila dah teringat tu
belek2 la blk album lama kan
tu yg aku tepek gambo aku kawen 3 thn yg lepas
akan ingat smp ke mati
semoga jodoh kami hingga ke akhir hayat ~ Amin



hari pernikahan kami ader la 31hb Ogos 2006
dengan sekali lafaz sah aku menjadi
isteri kepada En.Ammar
mmg rasa lain bila lafaz disahkan
rasa sedih..rasa gembira..rasa terharu..
mmg bercampur baur la perasaan aku time tu


sayang salam mak aku
blh plak dia ckp
"MAK CIK"
heheheheh semua org tergelak
ialah tak biasa lg kan lidah tu nak ckp MAK



nie adalah mlm berinai besar
sbb mak aku org melaka
tu yg nak ader bunga api tu
memandangkan aku ada lah anak pertama yg kawen
jd persiapan tu mmg meriah la
amik ko persalinan kami mlm tu colour kuning di Raja
kata raja sehari kan
mesti la ikut tema kan...



pas dah bersanding mlm tu
terus buat acara tukar2 baju plak
penat mmg tak usah ckp la
ngantuk pun sama


ok utk persalinan pertama
kami pakai baju JAWA
memandangkan sayang org Jawa
mak aku mmg teringin sgt nak tgk aku pki JAWA
jd bila kami duk atas pelamin tu
mmg ramai la gelak2 hehehehehe kelakar jea
tapi sweet jea kenangan tu



pastu persalinan kedua kami
ada lah baju india
pastu baju cina
pastu aku kan gila korea
jd kena la wajib pakai baju korea kan
aku suka ngan rambut palsu
time pakai baju korea
semua family aku ckp
mmg sejibik amoi la "D



ok nie utk persandingan kami pd hari sabtu ~ 2hb september 2006
tema umah aku ada lah maroon colour
suka ngan persalinan nie
bukan songket tau
klu songket nak pki time persandingan mmg mandi peluh la
jawabnya
panas tu tgh



petang bila dh abis semua tetemu blk
baru la buat acara potong kek
nie utk family ajer la
suka tgk sayang pki tuksedo
mmg handsome la hehehehehe
puji suami sendiri :p



nie plak persandingan di rumah sayang ~ 9hb September 2009
mmg meriah la sambutan menantu kat umah sayang nie
pengapit aku ada lah BFF aku shumie
tema adalah colour purple
kat umah sayang nie aku mmg suka make up dia
mmg cantik sgt ~ natural


tu la detik2 aku menjadi seorg isteri
kenangan teridah aku sepanjang aku hidup


jd sempena ulang tahun perkahwinan kami nie
aku berdoa
semoga keharmonian rumah tangga aku tetap utuh
utk selama2nya
semoga percintaan kami tetap segar sebagai mana time bercinta dulu
tetap romantik de amor
semoga dipermudahkan kami memiliki anak2 yg comel dan bijak pandai
semoga kami dimurahkan rezeki


21 kata-kata indah:

zaza said...

tahniah ena...dah 3 thn ko kawen no..?
semoga berpanjangan hingga ke akhir tahun!! senang nak ingat tarikh keramat ko.. 31 ogos.

so.. aku ucap sekali la.. selamat memerdekakan diri anda.. happy forever!
semoga kita merdeka dari segala kemungkaran ... amin

mama tisya said...

happy 3rd anniversary ena..smoga berkekalan hingga akhir hayat

sama bln & sama thn anniversary kita ek...date je amy lg awl...:-)

mica@tetty said...

selamat ulang tahun k...semoga umairah akan dapat adek2 yg comei2 gtu dalam sayang dr kak shah alam

~ain said...

waahh tak pernah lagi tengok gambar kahwin ena.. exklusive(tetiba tak reti eja) tuuu..

Kalau kahwin kat Melaka atau dengan orang Melaka, memang meriah.. 3 hari 3 malam tak sudah majlis.

BTW, semoga ena dan suami dihujani kebahagiaan dan kasih sayang sentiasa. Hingga hujung nyawa.. dan Semoga Umairah yang comel dan menggeramkna itu akan dikurniakan adik yang ramai!!!! hehehe

mummYaeesh said...

happy anniversary ena! semoga kekal bahagia selamanye..amin

Intan said...

Wahhh anniversary ye ena. Happy 3rd anniversary to both of u. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat!

P/s: Alaa ena, kak intan dah nak masuk 6 tahun kawen pon baru satu anak je...hu hu hu. Nak kena tambah lagi nie...jom...he he.

.::WaNiE::. said...

happy 3rd anniversary ena

nanonano said...

tahniah,
dah 2 tahun..
selamat hr ulangtahun syg,
:p

Zura said...

happy anniversary...mase ko kawin nie aku xdekan...sbb abg aku pun kawin pd tarikh nie

Nana said...

happy anniversary ena...semoga korang berbahagia hingga akhir hayat.amin..

saya said...

wahhh...diam tak diam dah 3 tahun ye. congratulation!!!! semoga apa yang dihajati tu tercakap. amin... tapikan, lawo la ena kawen tu.. inai merahhhh... hehehhee

oli said...

happy 3rd anniversary ena

lannida said...

happy anniversary ena...yang ke 3. sekejap jerk kan? Rasa cam baru tahun lepas aku datang kenduri ko..he..he..
Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu....

Mak Su said...

tahniah ena, pengantin merdeka ni !

wah, banyak tukar2 baju ek... seronok tengok

chik star said...

selamat ulang tahun.
semoga kekal hinga hujung nyawa.
:P

atty's said...

selamat ulangtahun perkhawinan ye ena..semoga bahagia selalu amin

lemonade said...

epi anniversary sis..
moga kekal bhgia hingga akhir hayat..

zieha said...

not to late to wish happy third aniversary..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat:)

Redbloodsnow said...

vavavava...lawa seyyyyy ena time kawen.wewiitttt :)

happy anniv for both of u ena ^_^

[-suziey-] said...

happy anniversary ena n huby..smga kekal abadi..tu msti typo kan..0 sep 2009 ke 2007? ekek:D

kakyong said...

hepi 3rd anniversary.. semoga selalu berbahagia...
wahh.. byk juga persalinan nyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha