NuffnangX

Wednesday, August 12, 2009

TiDo UmAiRaH


saper dah ader anak
angkat tangan ....


mesti cara ank korang nak tido
mcm2 gaya kan
sejak umairah dh msk 6 bulan
umairah dah tak suka sgt tido dlm buaian
si kecik nie lebih suka tido atas tilam ajer
bila tido atas tilam nie
BEBAS la gerak laku si kecik nie


tapikan umairah sebelum nak tido
selagi jari aku tak msk kan dlm cuping telinga dia
pastu jari aku tu gosok2 skit dlm cuping
baru la umairah akan terlena
selagi tak buat
selagi tu la si kecik nie akan
tergolek kanan..tergolek kiri..
pastu mata tu terkebil2 tgk aku


confirm nak jari la tu
kelakar kan
kdg2 tu aku aku gosok jari kat cuping telinga umairah
sayang plak urut2 betis umairah


tak smp 5 minute mesti dah terlena
utk bby mmg bagus kita urut betis ank kita
sbb time siang penat bermain
klu kita pegang betis ank kita keras semacam
better la urut
mmg lega perasaan diorg


pastu puting kat mulut tak blh nak dipisahkan
time tido
tapi kalau aku tgk si kecik nie dh lena sgt
sayang selalu buat testing
sayang angkat tgn umairah tggi skit
pastu lepaskan
klu umairah tak gerak n tak terjaga
maknanya blh la tarik perlahan2 puting kat mulut umairah


klu biasa sgt nnti mulut bby kami nie
nnti tercungkit jea
sbb bila hisap puting akan ader ruang antara bibir atas
n bibir bawah
nnti jd seksi mcm bibir angelina jolie plak :p
hehehehhehe


gaya ank korang tido mcm maner plak "D

9 kata-kata indah:

Nana said...

hehehe..tang masuk jari dalam tinge sama mcm damia..hahaha..

pastu damia suka garu2 pusat, mcm feel la konon...hehehe

iman said...

hahaah...mcm imanlah...suka main telinga dia....pastu tgn dia meraba seluruh muka, jolok selagi ade lubang kat muka kiter....

~mamazahra~ said...

zahra lak suke pintal2 rambut dia..
tp, kan suke tgk baby tido, rasa tenang jek...

Zura said...

kalau aku na...ko kena tunggu aku ade anak lah br aku leh cite kan...hehehe...ntah2 2 atau 3 thn lg kot...aminnnn... :)

saya said...

saya nak angkat tangan jugakkk!!!

oli said...

pelik tapi benar!!!!
macam macam perangai nak lena kan!!!
kalau sofea, dia akan angkat kedua-dua belah kaki dan keraskan badan...gaya yang sungguh seksa...tapi sangat bagus untuk kempitkan perut buncit! hahahahahha

zaza said...

kih..kih.. xde anak lagi.. tp, ramai anak sedara.. lebh kurang camtu le...

[-suziey-] said...

emm mmg mcm2 gaya..hahah..klko bile tgk..comel..hehe..

aqeel mmg xdiajo berputing..sbb tkt tula..trjongket..haha

Yan said...

qis kalau tido.. dia sendiri yg lepas..

pasal tido dalam buai.. rasenye start 7 bulan gakla.. qis tak tido buai dah.. tp kat umah MIl dia nak plak berbuai.. pelik sungguh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha