NuffnangX

Wednesday, August 12, 2009

KeSiAn UmAiRaH

hari nie aku cuti
sbb..


aku dh siap semua utk pergi keja
bila smp kat pintu ajer
terus umairah nangis...


bdk kecik nie skang mmg mcm nie tau
bila aku nak pergi keja jea
mesti dia nangis sbb..korang mesti la blh pikirkan
naper si kecik nie nangis


tapi umairah nangis sbb jatuh
time pagi bdk kecik nie mmg suka
tgk tv carton
bila dgr lagu ceria jea..
mula bdn ngan kepala goyang sekali
mmg kelakar


tgh goyang kepala tu
tgk aku dh kat pintu
terus si kecik nie lupa diri
tangan yg tengah pegang meja tv terus dilepaskan
aper lg


dommm jatuh la
tgk la kat maner yg lebam


aku bg closed up skit
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


kesian kan
aku tuam skit kat bhg lebam tu
nab baik la tak kena mata


dah tgk keadaan umairah tu
terus jea aku amik cuti
nak pantau keadaan umairah mcm maner
risau beb

13 kata-kata indah:

saya said...

alahaiii..kesiannya... lenkali kalo nak kuar kene sorok2 jangan bagi dai nampak. tuam elok2 ye bengkak tu sakit...

** Perfect Love ** said...

mm mmg dia tak bg mama dia g keje tuh...
pandai lak dia buat taktik ek..
hehe

apapun, sian tgk umairah...

chik star said...

aloloh..
sian die.
:(

Zura said...

br cite psl keletah dia tido nie dh cite psl jatuh plak...

oli said...

kesiannya...
ena...bubuh ais kat tempat lebam tu!!!!

iman said...

alamak ena same mcm iman, iman skrg kalau aku ckp nak g keje mintak slm, mesti dia kate xleh ler, xyahler...geram kekadang...tp tpaksa tggl gak...
tol na ,tuam ngan ais...hehehe kalau wan dia tgk mesti bising...

shafarina said...

adoyai

siannya umairah.. mmg umo tgh lasak tu..

Nana said...

ala sianye dia..damia pun byk kali dah jatuh2 ni

chugie said...

selamat tak kene mata die. kalu x...adoiiiiyaaaaaa

~ain said...

syiannye umairah..

Intan said...

Ala sian nya umairah...lebam dah kat mata tu. Lain kali baik-baik ye sayang pegang meja tv tu:)

[-suziey-] said...

uish sipi btol..syukur xkena mata..sian umairah..

Yan said...

qis selalu sangat lebam, benjol ni... biasela budak baru nak naik.. macm2 pandainye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha