NuffnangX

Thursday, August 13, 2009

BeNjOL Laa PLaK


ini budak hahhhhh makin lasak wooooo
hari nie pun aku cuti
sebenarnya aku dpt MC hgga hari sabtu nie
aku demam...


kena kuarantin ngan doc
tapi jgn pikir aku kena H1N1 plak
mintak simpang la kannnn
lg plak aku pening sgt pagi nie
tu yg sayang bwk pergi jumpa doc
kami bertiga sebenarnya jumpa doc


sayang jumpa doc sbb batuk
umairah jumpa doc sbb batuk n flu
aku plak jumpa doc sbb semam n pening


memandangkan kami semua tak sihat
jd kami dpt MC
sayang sehari ajer la
cuma aku jea smp hari sabtu nie MC
hehehhehehe bagus gak
cuti lama2 nie
blh la rest diri kan


ok berbalik kpd story umairah
budak kecik nie skang woooo
banyak lasak woooo


semua kerusi n meja nak dipanjat
tak larat sgt nak jaga si kecik nie
takkan la kosong kan umah plak kan
dah la semua hiasan..pasu kaca..bunga..frame gambo..
semua dh sumbat kat store
takut pecah kan..


skang nie plak kerusi n meja plak
pg tadi umairah panjat kerusi
aku yg kat dapur
bila tgk umairah senyap cpt2 aku pergi ruang tamu
bila tgk umairah dh kat atas kerusi
cepat2 aku.....


tak sempat nak tangkap
budak kecik nie dh jatuh
bommmmm


emmm aper lg menangis tak ingat dunia la
benjol kat tepi kepala
skang nie aku risau la
ialah selalu jatuh jea
tak effect kat kepala bby kita ker..


kdg2 tu geram gak kat bdk kecik nie
bukan makan saman pun
dan tak serik langsung pun
dah jatuh pun still nak memanjat gak
dh mcm bdk lelaki aku tgk
tak rasa takut langsung..


kekadang naik angin gak
tggi suara ajer la
mak aiiii baru 9 bulan tu
dh dapat kaki mcm maner la aku nnti


letih beb
mcm maner la nak tambah 2nd batch nie nnti :D


7 kata-kata indah:

Yan said...

dah dapat kaki lg melolong2la jawapnye hehehhehe

zaza said...

wei.. mandi dalam baldi camtu je ke..? klaka tul

Intan said...

Ha ha...siap lah ko ena bila umairah "dapek kaki" nanti...lagi lah lintang pukang...ekekek.

Kesian nya dia, benjol lah pulak ye...kena "kawal" lebih umairah nie :)

iman said...

erm...bebudak mmg mcm tue na, diorg suka mencuba..tp kalau dia jatuh especially kene kepala...cecepat ko tuam dgn ais, sbb tkt ade drh beku.....pastu diorg akan mencube laik...dah dpt kaki esok..hahahaha laiklah dah xde makna ko kepong² nie, juz tgk & tgr jer...tp kekadang tgr x mkn saman selaik x rase kesan akibatnyer....
p/s : y penting kalau jatuh kene kepala cecepat tuam, kakak aku pesan kaalu ade drh beku dlm mase 24 jam dia akan muntah²....bwkler g klinik

Zura said...

ala...xpe dia tgh nk belajar tue...

lannida said...

memang cam tuh na... tu baru sket tuh skill yg dia tunjuk... ko tunggu.. ada lagi skill lum abis kuar tuh... harap bersabar ek

zh-ena said...

k.yan - tu la tggu ajer hari yg bakal kami hadapi

zaza - mmg mcm tu la liss klu pergi umah MIL kau..mesti nak berendam dlm baldi tu

kak intan - mmg la kak intan..kena pantau jea bdk kecik nie..

imah - tu la aku bwk jumpa doc..n doc ckp klu bby tak muntah makne nya bby tu ok la

zura - dlm dia belajar tu yg buat kami risau memanjang jea

idah - mcm aku ank sorang jea dh pening kepala idah..mcm ko twins lg la berganda2 peningnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha