NuffnangX

Sunday, August 16, 2009

HuJuNG MiNggU KaMi

kami semua berkumpul umah maka aku
mmg suka blk umah sendiri
saper yg tak suka duk umah mak kan hehhehehe


pagi2 lg aku ngan mak dah pergi pasar tani
kami plan mlm td nak buat bakar2
emmm tu pagi td awal lg aku dh bangun


ialah klu pergi pasar mesti kena pergi awal kan
pergi lambat2 nnti takut tggl ikan yg dah tak segar
jd kami beli ikan cenceru 3kg
beli ikan pari 2 ekor ~ besar tu


mak aku suh minta org tu tlg bersihkan ikan lg heheheheh
senang la keja aku nnti
tggl nak cuci ikan ajer
org skang kan nak mudah kan lg keja
betul tak :D


yg hidupkan api utk panggang
ada lah sayang
mcm susah ajer nak hidupkan api
cian sayang
smp hitam2 la tgn nak hidupkan api


adk ipar aku plak tukang panggang ikan
berpeluh2 tu nak bakar
aku cuma tggu ikan pari msk ajer
kecur aku tgk ikan pari bakar


kol 12 lebih semua dh terhidang
mak msk bening labu
pucuk ubi celur
bende celur
cicah ngan sambal belacan
perghhhh mmg bertambah2 la mkn


dh abis mkn
ujan plak turun
wahhhh msg2 mmg terbongkang depan tv la
layan perut yg dah kenyang


hujung minggu korang mcm maner?

gambo nnti aku upload
si kecik nie kacau aku dah






3 kata-kata indah:

saya said...

meriahnya weekend ena.. bbq dgn family mmg menyeronokkan. tambah2 lps makan kebabomtido.. syahdu wooo

Nana said...

amboi beznye ada acara makan2 ek.hehe..

iman said...

hahahaha....best na...mmg best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha