NuffnangX

Tuesday, August 11, 2009

JaWaTaN KosOnG

malam tadi sayang bgtau
yg kat kilang tempat dia keja
nak perlukan org
ekonomi dh semakin ok
jd dah byk order kilang terima
jd perlukan pekerja


sayang suh aku war2kan dlm blog
chewahhhh nak kena minta pengeras kat sayang nie :D


ok pd korang yg tgh cari keja tu
try la email kat suami aku nie


jawatan yg ditawarkan :

1) Engineer for RND ~ 1 kekosongan
2) Engineer for QRA ~ 1 kekosongan


jd pd saper2 yg rasa sesuai utk job yg ditawarkan..korang email
kat suami aku erk..tanya2 la aper yg patut..kilang nie
kat s.alam jea..

email : wak_ron81@yahoo.com


gud luck "D


p/s : to azie..opis k.ena baru jea amik org..azie lambat tanya la..

6 kata-kata indah:

saya said...

alhamdulillah ekonomnmi dah semakin baik ye.. berila peluang pada yang memerlukan koje. pejam celik pejam celik dah nak anniversary ke 3 ye ena.. semoga berbahagia selalu...

zh-ena said...

ciksaya - tu la leeya rasa mcm sekejap jea masa berlalu..sedar tak sedar dah 3 thn kami dh kawen

chugie said...

Syukur.. ekonomi kita dh bertambah baik. Tapi penyakit plak byk menular..

Wife to Firdaus Ghazali said...

k.ena...azie ada tanya dlm n3 yg k.ena cita psl penat kena buat suma kija tu...yg ada forklift tu tapi k.ena x reply pun...x pe la kak...x da rezeki :)

Wife to Firdaus Ghazali said...

k.ena...azie ada tanya dlm n3 yg k.ena cita psl penat kena buat suma kija tu...yg ada forklift tu tapi k.ena x reply pun...x pe la kak...x da rezeki :)

Zura said...

ade makna tue war warkan dlm blog...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha