NuffnangX

Saturday, August 15, 2009

SaPeR KeNa KuRuNg Tuuuu

aku balik umah mak ajer
surprise.....
rupa2nya grill pintu dh siap


hehehehhe aku ngan adk aku lini
dah tergelak
sbb dah tau grill pintu nie di buat sebab aper

grill nie khas utk
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaaaa
utk bdk dua kecik nie



hah kan dah kena kurung
sebelum nie
klu takder grill
asyik terlepas keluar ajer
si umairah lg la selalu sgt terlepas
bila kami kat dlm tak perasan
yg si kecik nie dh menyelinap keluar
tau2 jea mak aku dh menjerit kat luar
sbb umairah dah sampai kat kedai mak aku
yg kami kat dlm dh tergelak besar


klu si umairah dh keluar
si fiza pun akan ikut sekali
si kecik lg sorang nie pun sama
aper yg umairah buat
dia pun nak follow sekali
kata twins kan hehehhehe
mmg kami sakit perut la tgk
keletah n gelagat si kecik berdua nie



msg2 buat muka kesian
nie aku kat luar
umairah asyik terjerit2 jea minta dikeluarkan
aku just say sambil jari tunjuk NO! NO! NO!



see tanda protes dr umairah
siap gigit besi grill tu
aper gigi baru 3 batang ingat blh putus ker grill tu :D



tak dpt keluar siap nak panjat grill tu
pastu mula la tarik rambut si fiza
hishhhhh nakal sgt la umairah nie
geram tau tgk


jd kecik 2 org nie kena duk dlm umah ajer la
petang nnti baru naik basikal
ronda2 dlm kg


2 kata-kata indah:

[-suziey-] said...

emm bahaya kalu xde grill..xpela kena kurung demi keselamatan..

Zura said...

mcm dlm penjara plak anak ko na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha