NuffnangX

Friday, August 28, 2009

SyOrKnYa DaPaT ShOppiNg

tgh td aku kuar pergi bank
pastu ira ajak teman dia pergi beli kasut
aku ckp ok la k.ena teman ajer
mungkin tak beli kot
ialah aku pun baru jea beli kasut baru kan
kasut raya pun dh di pakai
tak sempat tggu raya pun

jd pas pergi bank terus la singgah ke kedai kasut
ira yg tunjuk tempat
ooooo minah nie ajak pergi ke shoebox
dlm hati aku ckp ~ kat sini kasut tak cantik2 la
teman kan ajer la ira beli kasut
cerewet gak minah nie


dlm aku belek membelek tu
dh tersangkut hati nak beli gak
aduh parah nie
mcm maner blm terpkat nie
pelik gak dulu kasut2 kat shoebox nie tak cantik tau
skang nie semua cantik2
harga pun murah
pastu ader sales 20% plak tu
terus aku rembat 2 pasang kasut hehehehehe
chewahhh citttt kat diri aku sendiri
ira beli sepasang jea
aku plak yg lebih2 "D




jenis widges gak
aku kan dh gila jenis widges nie
cantik maaaa
amik colour merah ngan kasut ala2 cinderella tu
kasut ala cinderella tu aku dh pakai time dlm opis heheheheh
tayang kasut baru kat ira
sengel jea aku nie kan
tapi ingat nak dtg blk la
nak beli kasut yg sebelah kasut merah tu
cantik tak??
pau duit kat sayang nnti
almaklum la suami dah gaji
aku lambat lg nak gaji
kikis jgn tak kikis "p


pastu plak sebelah kedai kasut nie
kedai jual baju bby plak
lg la tak blh nak di lepaskan
terus jea tolak pintu
wahhhhhh cantiknya semua baju2 yg di jual kat sini
mau gila aku nak beli nie



jd nie la hasil rembatan utk umairah
harap bdk kecik nie suka la
sbb skang nie dh suka pilih2 sendiri nak pki maner
pelik kan
pastu nak pakai sendiri plak tu
kelakar sgt
nnti aku snap gambo dak kecik tu
aku suka lengging tu
sbb kat montot dia ader gambo cartoons
mesti cute jea bila umairah pki nnti kan



hahh amik ko
ckp nak pergi bank jea
sekali 3 beg plastic ko bantai shopping
gila betul la


woooo terapi tau bila dpt shopping nie :D

6 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

hahaha terjebak salu ek cantu, tp wani kalau kata nak pi beli pulak mesti salu xjadi beli hihihi

kakyong said...

kasut merah tu lawo lah.. berkenan daku...

zh-ena said...

wanie - tu la psl sellau jd lagu tu..tu yg mls nak keluar dr opis..baik duk diam2 kat dlm opis..duit pun tak keluar..

kakyong - tu la tapak dia lembut jea

mama tisya said...

wah byk borong..mmg best kn kalo shopping..pompuan mmg tkleh dipisahkn bab2 shopping ni

zh-ena said...

mama tisya - betul tu..sbg terapi tu..hilang semua tension bila dpt kuar shopping nie

Zura said...

bahaya tul org ppuan nie...kata xnk beli brg tp bile dh smpai je shopping complex mulelah otak tue ligat nk pilih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha