NuffnangX

Tuesday, August 11, 2009

GiGi AtAs DaH TuMbUh

gigi atas umairah dh tumbuh
mggu lepas baru aku perasan
yg bdk kecik nie dh ader gigi baru


jd skang nie bila
si kecik nie tarik jari aku msk
dlm mulut pastu terus jea ngapppppppppppppppp
mmg rasa sakit


alahai ank ibu
jgn la suka mengigit
tak baik tau
maknanya skang nie
umairah dah ader 3 gigi la
2 kat bahagian bawah
1 kat bhg atas
sebenarnya ader 2 kat bhg atas
tapi baru sebatang nampak ngan jelas gigi tu dh
keluar dari gusi
lg satu tu mcm malu2 nak keluar :D


skang nie klu mkn dah suka gigit kat bhg depan
suka tgk bila si kecik nie mkn
dengan penuh semangat tu nak gigit mknan tu
jd putus


biasanya aku bg mkn nugget n kentang goreng
mmg jd bahan gelak jea si kecik nie time mkn
mmg beriya2 sgt nak bg putus
klu korang bg si kecik nie gigit jari korang
mau putus gak hehehehehe


mcm maner nak ajar ank kita
jgn mengigit erk
risau aku klu umairah akan konkang ank org lain
ader cara tak nak solve kan prob nie???

4 kata-kata indah:

chugie said...

bestnye dpt tgok gigi anak kite tumbuh..hehhe.. mesti comey.. mana gambar umairah dengan giginye na??

Zura said...

hehehe..tue yg nk gigit jari aku tue...klau dia nk gigit jari ko, ko letak asam jawa...

arianna adrizal said...

ouch! jaga2.. hehe

iman said...

bukan kongkang lah ena uits, kokak...erm, tegur aje dia ena, selalu advise dia jgn menggigit...imanpun selalu gigit aku...itu maknanyer gusi dia gatal sbnrnyer....nak tmbh gigi laik..kan ade alat y utk baby gigit tue...bg dia pegang tue selalu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha