NuffnangX

Wednesday, December 23, 2009

Lunch Di Noodle Skypark Terminal 3 Subang

dalam kebizian sempat gak aku ajak zura lunch sama-sama tgh tadi
nasib baik la barang sampai pagi
jadi time lunch tak la kacau kan
boleh makan dengan aman


ajak zura lunch di skypark terminal 3 subang
kalau pergi Avon aku selalu nak datang
sebab nampak dari luar BIG APPLE kan
tu yang rasa teruja nak datang
nak-nak plak selepas terminal 3 nie di ubah suai
memang tak pernah lagi la aku jejakkan kaki masuk ke dalam tu
sekarang nie kat situ dah ader Mc'd
jadi lagi dekat la kalau nak mkn mc'd
sebelum nie selalu makan di kota d'sara kan
di sini aku lagi dekat la dengan opis aku tu hehehehehe



pilihan kami berdua
ice lemon tea
lambat jugak la makanan kami sampai
nasib baik la air tu masih ada lagi ketika makanan sampai
kalau dah habis confirm kena order air lagi



zura



aku yang pinky dan berbelang-belang
tapi bukan hidung belang tau :D



meetball soup
ok la tak rasa pedas
jadi kena la minta cili potong
kata tekak melayu mesti la kena rasa pedas-pedas skit kan



zura punya makanan
aku tak ingat la nama dia aper


dimsum
aku memang suka makan dimsum
sedap la jugak



zura tengah pening kepala nak amik flavour yang maner satu
untuk donut big apple
sebelum makan di noodle
aku ajak zura singgah jap masuk ke big apple
ialah rasanya dah lama tak makan donut nie



donut idaman kalbu :p



sebelum balik sempat lagi amik gambor di x-mas three
hehehehehehe



zura yang memang taknak bergambo di situ
nie pun paksa jugak amik gambo dia di situ
hehehhehe
tu yang jauh jea pokok x-mas tu
jauh sayup jea pokok tu di belakang zura hehehhehehe


ada cerita sedih sebenarnya bila sampai di kereta
nnti aku ceritakan yea
skang nie aku nak buat kerja dulu
daaaa :(


2 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

aku pun esok br cite na...saje nk simpan dulu cite kite...hahahhaha...tp mmg lawak...

Mak Su said...

maksu dpt dimsum ngan donat pun dah hepi dah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha