NuffnangX

Wednesday, December 2, 2009

Selamat Hari Jadi

Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Ayah Dan Pija
Allah Selamatkan Kamu


hari nie adalah berday untuk Ayah kami yang tersayang
dan jugak Pija anak buah kesayangan aku dan jugak famili aku
umairah dan pija adalah sebaya
sepupu yang sebaya :D


kami akan sambut berday ayah dan pija pada hari sabtu nie
IsyaAllah


skang nie tgh pikir nak bagi aper pada ayah dan pija


Ayah yg genap 59 tahun ~ P.cik Heeney


"akak doakan Ayah akan dipanjangkan usia sehingga dapat melihat cucu Ayah berjaya..melihat cicit Ayah berjaya.."

"Akak doakan semoga Ayah sihat walafiat untuk terus perbanyakkan buat amal ibadat dan melihat kita sekeluarga kekal bahagia selama2nya"

"Akak doakan semoga Ayah bahagia dikelilingi family da cucu-cucu tersayang"

"Akak sayang sangat pada Ayah"

"Semoga Allah sentiasa melindungi oleh Allah"

Amin


untuk anak buah tersayang NURHAFIZAH

genap 1 tahun ~ NURHAFIZAH



"Mak Long doakan somoga Pija menjadi anak yg solehah"

"Mak Long doakan semoga Pija menjadi anak yang membahagiakan ibu dan abah pija"

"Mak Long doakan semoga Allah sentiasa melindungi Pija sentiasa"

Amin



4 kata-kata indah:

saya said...

happy birthday to ayahh.. moga panjang umor murah rezeki dan diberi kesihatan yang baguss... to baby fiza.. happy birthday girl! so comell!!!!

CuTeMiUt78 said...

happy birthday to ayah..ena.. semoga beri kesihatan yg sempurna. dan dipanjang kan usia..

Zura Tahir said...

ko pun bahasakan diri ko 'akak'...sama lah cm aku...hihihi...hapy bday kat ayah n anak buah ko...♥

zh-ena said...

ciksaya - thanks leeya


kak rina - Amin


zura - ha'ah aku biasakan diri aku "Akak" kat mak n ayah aku..kak adk beradik plak kak long

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha