NuffnangX

Friday, January 1, 2010

Happy New Year 2010


hari nie dah tahun barukan
dan nie adalah entry 1st utk tahun 2010
macam maner malam tadi ada yang countdown di maner-maner ker


aku ingat malam tadi selepas tidorkan umairah
nak la tengok bunga api
sebab dari umah aku nie
memang boleh nampak bunga api
tapi tu la aku countdown dalam mimpi hehehhehehe


tidorkan umairah
aku pun tidor sekali
penat beb


hari nie bangun awal
buat aga-agar milo
nak bawak pergi ke rumah MIL
nampaknya kek aku kena beli lagi la
sebab kek yang aku beli di SR semalam
dah penyek la
tu la letak lagi dalam keta
tak bawak keluar
kek pun dah jadi penyek
huhuhuhuhuhu


ok la korang
sempena hari nie
aku nak ucapkan

"SELAMAT TAHUN BARU 2010"

semoga tahun nie akan di beri seribu kebahagian
dimurahkan rezeki selalu
dikurniakan kesihatan yang baik untuk diri sendiri dan insan-insan yang kita tersayang

Amin


AZAM baru??

rasanya takder azam yang baru
cuma impian yang tak tercapai lagi akan aku harapkan tercapai
InsyaAllah

7 kata-kata indah:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam tahun baru ena
semoga yang terbaik untuk tahun ini

~dARlee zURiS~ said...

selamat tahun baru juga,ena
:)

saya said...

semoga semuanya selamat..

Zura said...

HAPPY NEW YEAR...bunga api dr mana na boleh nmpak...???tiap2 thn pun kena buat azam ke...erm..langsai kan yg lama dulu br leh buat azam baru kan...

UnGu VioLet said...

happy new year!!!!

** Perfect Love ** said...

selamat tahun baru buat awak jugak yer... hope impian 2010 tercapai!!

** Perfect Love ** said...

Salam ena and friends..

Do visit my blog and join my contest ;-)

http://wanfida.blogspot.com/2010/01/contest-my-little-helper.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha