NuffnangX

Friday, January 8, 2010

Belanja Makan Satay

malam tadi aku belanja family aku makan satay hj.samuri
di Jejantas Sg.Buloh
ialah baru jea masuk gaji kan
family lah diutamakan bagi aku lah
makan..makan..makan..


aku dari rumah kami di Subang
mak, nasir dan sobri dari sri kundang
hafiz, lini dan pija dari Ladang Baru
jadi tempat pertemuan adalah di Jejantas Sg.Buloh



satay yang siap di bakar
kami order
80 ayam
20 daging
tu pun adk aku cakap dah banyak
tapi memang abis la semuanya



umairah memang suka makan satay
macam wan dia jugak
nak makan sendiri tu
taknak kami suapkan



pija tak suka makana sangat
lebih berminat makan buah bidara
1st time makan buah bidara
yang aku tanjung bidara kat melaka jea
buah bidara pun ada gak
rasa lebih macam makan buah epal
ranggup jea


mak aku yang setiap bulan mesti nak makan satay
antu satay mak aku nie



aku plak biasa-biasa ajer ngan satay nie
makan ok
tak makan pun ok jea




family lini



sobri



sayang dan nasir



pija baru jea nak belajar berjalan
beertatih lagi nie



ok jea kan bila tengok gambar nie
macam takder apa-apa yg berbeza kan



rupa-rupanya si kecik nie jeles la
di tolaknya pija
taknak bagi sayang dukung pija
memang kena gelak ajer la
hehehehehehe



tolak dan tolak lagi



sebelum kami semua balik ke rumah masing-masing
wajib la amik gambor dulu kan :p

5 kata-kata indah:

** Perfect Love ** said...

alaaa sedapnya sate . kecur liur ni.. hihihi

kelakar lak tgk adegan tolak menolak si kecik 2 org tu. haha

~dARlee zURiS~ said...

teringin pula nak makan sate perut
ish ishhh...

alahai umairah jeles ek
camne ada adik ti?
hehee..

Mak Su said...

mak ena boleh kawan ler ngan maksu, maksu suka ...dot dot dot... kuah sate! oops! lain skit.

umairah, bak sini sate tu! geget kang

Zura said...

asal bapak ko xde na...???keje ke..??

dh lama xpekena sate...

.::WaNiE::. said...

hahaha umairah dengkiii..camne nak ada adik ni hahaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha