NuffnangX

Saturday, January 23, 2010

Orang-Orang Tua Kata...

orang-orang tua kata
kalau kupu-kupu masuk rumah
ada orang jauh nak datang rumah..betul ke
agaknya saper la yang sudi singgah ke teratak buruk kami 3 beranak nie kan



kupu-kupu yang hinggap di jendela dapur
goyang-goyang pun tetap kupu-kupu tu teguh hinggap di jendela tu
tunggu dan lihat ajer la
saper yang singgah ke rumah aku nie kan



umairah yang sejak menjak nie
suka betul la posing senget sebelah nie
kadang-kadang tu macam posing
Aqeel anak suziey jea [posing sakit pinggang]
sama tak suziey :D


tengok la tu
kapochi gak bila dah nampak ada kupu-kupu di dapur
asyik la tunjuk kat babah dia
ada kupu-kupu di dapur
siap tarik tu tangan babah dia
minta babah dia bangun untuk pergi ke dapur
hehehehhehe


sayang dah la berat bontot
demi anak ikut kan ajer la
pergi ke dapur tengok kat kupu-kupu tu



umairah banyak makan la malam tadi
sebab aku buat sup ayam campur sayur
jadi aku banyak bagi hirup sup ayam nie



time aku makan nasi umairah makan jugak
time sayang makan pun..si kecik nie minta skit jugak
selera makan dah ada semula la tu



hehehehehe peace stail umairah


ok saper2 yang pergi MBP hari ahad nie
kita jumpa di sana yea
kalau jumpa tu tegur-tegur jea la ena erk
ena nie pemalu bangat :p

6 kata-kata indah:

chik star said...

ena rmbut umairah kerinting
biakan pnjg taw
mesti comel
kembg je rambut tu
as ske tgk budak rambut cmtuh
:)

chugie said...

emm umairah dah sihat ye sayang?? good girl!

zaza said...

seksinya... pakai pampers je? hik hik.. jangan amal sampai ke anak dara!!

~ain said...

rumah ain selalu je masuk rerama ni. tapi tak de pun orang datang.. heheheh

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. umairah.. umairah.. ada je keletah dia ya..

zh-ena said...

ass - ha'ah ass rambut umairah mmg kerinting..kami mmg taknak potong pun..nak tgk mcm maner rambut umairah bila dh panjang


chugie - alhamdulillah dh beransur sihat


zaza - tu la bila kat rumah mmg suka jea pki pampers..nak pki baju mcm nampak hantu jea..asyik jea la lari


ain - hehehhehehe yea ker


kak rina - mcm mirul gak heheheheh byk sgt keletahnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha