NuffnangX

Thursday, January 21, 2010

Manja Lebih

dalam 2 hari umairah tak sihat nie
si kecik nie lebih manja pada aku dari babah dia
pada hari-hari biasa umairah lebih kepada babah dia
serba serbi pada babah dia la
kekadang tu jeles jea aku tengok huhuhuuhu


tapi sejak semalam umairah nak apa-apa
mesti nak pada aku
kalau tidor pun mesti nak aku yang peluk
sebelum nie kalau time tidor
si kecik nie nak bebas
jangan harap la nak bagi peluk dia
pakaikan selimut pun taknak
kiranya 2 hari nie umairah lebih minta perhatian kepada aku la
tapi setiap selepas solat
hanya kesihatan yang terbaik untuk umairah aku doakan


umairah memang susah nak makan ubat
terpaksa 2 orang pegang untuk bagi si kecik nie makan ubat
memang seksa
tapi tu la nak tak nak kena la jugak makan ubat sayang
nak baik cepat kan...


harap anak ibu cepat sembuh
mmmuahhh


6 kata-kata indah:

Intan said...

Umairah sayang, aunty doakan agar umairah cepat sembuh ye...amin.

UnGu VioLet said...

moga adik cute umairah cepat baik yer cayang....

Mama_Aqish said...

manje anak babah la katakan...hu..hu...mesti ibu selalu babah umairah...tol tak??

ezan said...

sama cam sarah.. kalo sihat2 mesti ngan daddy dia.. tp bila dah sakit baru nk mengempeng ngan ezan.. hehehe...

get well soon umairah!

CuTeMiUt78 said...

eemmm sama la ngan mirul anak ayah tu.. sikit2 ayah... tapi klu time sakit tau plak cari ibu..

chik star said...

tgu la dpt adek nnti
hihi
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha