NuffnangX

Friday, January 8, 2010

Mandi Manda Di PD - Part 2

story pasal mandi manda plak
aku memang tak berendam la
sebab air laut tengah surut
macam tak best jea nak mandi
jadi sayang ajer la yang berendam sama dengan umairah
aku plak sebagai camerawomen hehehehehe
snap gambar sana sini

layan......


time nie memang kelakar
umairah dan pija
tunggu ombak kecik datang untuk tolek badan diorang
bila ombak sampai siap cakap WOOOOOO
seronok la tu




tengok ketam kecik yang bertempiaran lari
bila kami datang
umairah tak takut langsung dengan ketam tu
siap kejar lagi ketam yang kecik-kecik tu



pija lagi la lawak
dalam air boleh plak merangkak
pija tak berjalan lagi
tapi dalam merangkak tu
laju jea kerja umairah yang berjalan dalam air paras betis umairah
jadi bayangkan la paras maner jea pada kami yang dah besar nie



seee cetek jea kan
bagi si kecik nie tu pun dah kira dalam la tu


gambar di atas memang aku geram kat adk beradik aku
sobri sajer jea bawak umairah turun main pasir pantai
time nie kami semua tengah bz mengemas barang untuk balik
sobri cakap dia pandang tempat lain sekejap jea
tengok ke depan umairah dah berlari pergi ke air
grrrrrr dah la baju dan seluar tak bawak banyak
pinjam jea la baju pija

2 kata-kata indah:

Zura said...

berani tul umairah...ank buah aku dh nangis dah..

A N A K - A N A K K U said...

heheeheh...erk na lini pregnant g ker?best per mandi laut, kalau iman siap berenang laik..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha