NuffnangX

Thursday, April 15, 2010

Umairah Super Girl

superman pakai spender kat luar
tapi umairah plak pakai spender di atas kepala
time lipat baju time nie la
macam-macam aksi si kecik nie nak buat
kadang-kadang tu menyibuk jea
ada yang lucu
dan ada jugak yang geram jea tengok telatah si kecik tu
dah ada pakaian yang di lipat
pakaian tu la yang nak di kirainya
geram tau
kita dah bagi yang tak lipat lagi
yang tu taknak plak di kirainya
tetap nak jugak yang sudah di lipat
memang bising jea mulut aku time nie


kali nie memang la lucu
umairah ambil spender sehelai-sehelai
pastu susun di kepala dia
pastu tarik ke leher
aku rasa lebih kot 5 helai spender di susun di leher umairah
semua spender la di susun di leher dia
termasuk la spender atuk dan wan dia hehehhehe


jom layan aksi umairah buat catwalk dengan spender tersusun di leher
ketawa tak ingat tengok aksi umairah yang satu nie



memula susun dahulu spender di atas kepala
pastu pilih spender maner jadi pilihan untuk disarungkan lagi



iyah - iyah beruasaha dengan gigih untuk melepaskan spender dari kepala
untuk melepaskan terus ke leher yang jinjang tu :p



dah jumpa pilihan terus sarungkan ke kepala
spender putih menjadi pilihan :p



cuba kira yea auntie-auntie semua berapah kah helai spender
berjaya disarungkan dileher saya hehehhehehe



puas hati spender berjaya di susun
baru lah boleh buat catwalk satu rumah
pastu kena gelak tak ingat ngan kami semua hehehhehehe


alahai anak ibu
telatah kamu selalu la mencuit hati


16 kata-kata indah:

mzira said...

kahkahkah...gelihati tengok gelagat umairah...

Mak Su said...

hehehe, budak2 baya mmg macam tu perangai.. baby w dah lepas dah. sekarang sebok nak lipat kain, kadang2 cantik gaks lipatannya.

tapi bab lipat baju dalam, selalu dia cakok-cakok sesuka hati, bila nak pakai, dah gelabah cari cakok tak jumpa. hehehe

Norly Saliana a.k.a Mamazahra said...

hehehe, kelakar lah umairah ni..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..sama geng ngan nuha suka pakai spender orang atas kepala..hikss

momguess said...

hahahhaahha
den golak guling2

ezan said...

umairah ni buat auntie gelak la pagi2 ni.. ni bukan seksi je ni.. ni dah tahap seksa.. pakai spender kat leher.. hehehe...

.::WaNiE::. said...

hahahhah umairah umairahh

A N A K - A N A K K U said...

mcm perangai iman gak...hahahah, ntah per diorg suka sgt letak sependa kat kepalakan...

chugie said...

hehehe..macam2 betul perangai ank ni tau!

saya said...

tetttttt...entry kiraan spender ni. kanak2 memang happy je selalukan. semua nak dicubanya.

[-suziey-] said...

umangaih..n3 spender nih..ekek:P

Uda said...

alahai umairah.. pandai buat lawak..
agak2nya spender sapa tu yg jadik mangsa..

zaza said...

wakaka.. ada bakat jd model bila bsr nnti.. hihi.. "model spender"

unlisted_one said...

hehe,..comel la super girl tuh.

ena, dah baca entry berenti kerja tu,..mcm slot drama pulak bos ena tuh.

elok la dh dpt kerja baru ni. blah aje, lg bagus kan.

oli said...

hahahahahaha...
super girl...
kelakar laaa ini budak!!!

Moh. Ghufron Cholid said...

Wak-Wak wak......
Okelah ceritamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha