NuffnangX

Wednesday, March 24, 2010

Fantaghirolynn Contest Aksi Tepong Gomak Si Manja


heheheheh jangan muak yea masuk blog aku nie
tengah rajin join contest


kali nie plak join contest yng dianjurkan oleh
Azlyn sempena anak bujangnya berday 4 tahun
selamat hari jadi Assyraff
semoga menjadi anak yang baik
Amin




jadi gambar yang aku suka untuk contest nie
ialah


umairah memang pantang nampak bedak tau
mesti nak tumpahkan
tapi umairah nie tak suka letak di muka
lebih ke arah buang ke lantai
pastu buat mcm menggelongsor
lantai kan jadi licin bila ada bedak
entah aku pun tak tahu siapa yang ajar


Nama : Umairah Zahrah
Gambar Ketika Di ambil : 1 Tahun 1 Bulan ++



bila kita nak marah
terus tak jadi marah
sebab umairah akan buat muka kesian



hah nie la muka kesian kalau rasa diri tu bersalah
macam mana ibu nak marah tu
alahai anak ibu
mmuahhhh


ok kalau nak join contest nie
sila klik di sini ======>
tarikh tutup : 14/4/2010
cha yok cha yok


3 kata-kata indah:

Alya said...

Good luck k....

Redbloodsnow said...

hahaha...umairah tuh saje je nk soh ena buat keja lebih ckit...which is sapu lantai yg berbedak tuh..kehkehkeh :P

good luck dear :)

fantaghirolynn said...

ok dah check.. GuD Luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha