NuffnangX

Saturday, March 13, 2010

Baby Musang Yang Makin Comel

petang semalam balik sekejap umah mak
rindu kat umairah
mak aku dah kidnap umairah
jadi mc.ik yang jaga umairah cuti lama la
baisa la tu bila mak aku ambil umairah
kadang2 sampai seminggu di jaganya
jadi bbysitter aku memang bertuah la
ada cuti xtra tapi bayar macam biasa jugak :D


skang nie musang yang family aku bela
dah makin besar [besar anak kucing yg baru lahir]
memang aktif sesangat
geram tengok
rasa mcm nak picit2 jea hehehehehe


selalu temankan mak aku di kedai
budak2 yang datang singgah beli barang bukan semata2 nak beli barang tapi
nak tengok bby musang nie



hai nama saya Abu hehehehehe



suka sangat duduk atas paha orang



hahahahahah pastu panjat atas badan orang
umairah suka layan musang nie
tengok la tu sampai atas kepala umairah musang nie panjat



leher umairah plak di panjatnya



mula nak menenggek atas kepala umairah plak



dah penat main minum susu plak
tak nak minum dalam botol susu [ayah belikan botol susu untuk binatang]
kecik jea botol susu tu


malam musang nie memang la aktif
perangai sebijik macam kucing
suka garu bawah dagu
suka garu bawah perut
pastu gomol2 tangan kita sambil kemam jari kita utk gigit
tak sakit pun sebab gigi dia kecik lagi
macam kucing la sebab suka main bila kita angah2 musang tu guna lidi kecik
@pun kertas
mula la cakar2 barang yg kita agah pada musang tu


malam kalau tak masukkan musang nie dalam sangkar
saper yang tidor depan abis dikacaunya
suka kemam jari kaki
pastu gigit cuping telinga
kalau baring atas lantai suka masuk dalam baju
mak aku boleh plak musang nie masuk dalam kain mak aku
hahahahah memang bantai gelak kami dibuatnya


baby musang nie baru jea 4 minggu
tapi aktif la sangat2
time malam la
siang tidor jea memanjang
penghibur family aku :D

9 kata-kata indah:

ita cutevirus said...

ina,

abg ita pon ada bela musang.. tp kejap je.. sebab die tak serasi..

.::WaNiE::. said...

hahaha kalau la musang tu la panjat kepala wani mau pengsan wani dibuatnya ahahha

Azrul Hisham said...

comel musang tu :)

zaradgreat said...

wah
comel2!!
best nye bela musang
macam ne dapat musang nih?

zh-ena said...

ita - yang family ena bela nie mmg serasi sgt2 suka la main


wanie - hehehehehhehe terus hantar wanie ke hosp


azrul - geram tau tgk


zaradgreat - adk ena jumpa pun..dulu kecik jea mcm anak kucing..

~ain said...

ia minum susu sekali dengan kaki2 masuk dalam pinggan.. hahahha

CuTeMiUt78 said...

tomey gak ya musang ni.. musang kan memang aktif malam2 je..

Ease Basri said...

JEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.................... nak gak sekor.... huhuhuhuhuhu

saya said...

alahai manjanyaaa.. mudah2an boleh tolong jaga rumah ye ena..makcik baru yang jaga umairah tu ok ye.. harap2 semua ok ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha