NuffnangX

Wednesday, March 24, 2010

Fesyen Terbaru Dari Umairah

alahai anak ibu
ada jea benda yang nak di buat
lagi2 kalau kita tengah melipat baju yang tengah menggunung tinggi tu
sungguh kesabaran tau time melipat baju
ada tak mechine yg pas jea angkat baju terus jea boleh lipat sendiri
dasar pemalas :p



korang tahu kan tudung syria tu macam maner
ada yg besar
ada yg kecik
mudah dan selesa jea pakai tudung syria nie
aku ada 3 koleksi jenis tuudng nie [pink, choc dan hitam]


tapi kan gaya umairah pakai tudung nie
sangat la mencuit hati
hehehehehehe
jom layan















tadaaaaaaaaaa

tudung syria tu
umairah buat skirt
huhuhuhuhu
rasa nak marah
tapi terus bantai gelak hehehehehehe

alahai anak ibu
selalu mencuit hati ibu

7 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

hahahahah buat skirt elok jekkk

Uda said...

hehehe.. kalau buh getah.. memang sah jadi skirt.. panjang akal tul anak ibu ni yer..

unlisted_one said...

uii,..habis la tudung ibu tu umairah..hehe..kreatip sungguh si comel ni.

Redbloodsnow said...

wakakakakaka...lawo skirt ko tuh umairah. mek kasi aunty zie meh..leh turn aunty lak jdkan tdung mak ko tuh skirt bagai..hahahaha.

lawak okeh ena...:D

saya said...

mcm2 peel umairah ye. tudung jadi skirt. hehhehee...takpe..lps ni buat jadi apron lak blh tlg ibu masak2 ye..

chugie said...

hahahah..memang lawak lah umairah ni tau! lenkali bleh bwk kuar jenjalan pakai tudung tu ek.

A N A K - A N A K K U said...

penatkn na, bila anak dh pandai mcm nie, iman selalu gak tlg aku, tlg buat sepah...geram sbb kiter penat tp x smp hati nk marah sbb comei jer diorg punyer gelagat tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha