NuffnangX

Wednesday, March 17, 2010

Lunch Di Opis Jea ... Kesian

habis semua tugasan [chewah bunyi mcm cikgu2 jea kan] hehehehehhe
terus berdesup balik ke opis
panas tak ingat la
tekak aku rasa kering tak ingat la
minum slurpeeee pun tak hilangkan rasa haus



jadi bungkusan pizza hut yang aku bawak balik
ada speggeti bolegnese
ada sup
ada roti
ada 2 pizza [thanks korang]

tapikan speggeti tu keras
roti plak dah liat
cuma sup jea abis aku makan
yang lain cuit2 skit jea
yang selebihnya masuk tong sampah
sayang jea



jemput makan yea :D

emmmm malam nie nak masak apa yea
pening pening nak pikir masak apa
ada cadagan

6 kata-kata indah:

Nana said...

sangat suka ngan spageti kt pizza maveles..

zaza said...

masak megi la.. plg sng!

~ain said...

makanan dah sejuk mmg macam tu kot ena.. semua jadi liat.. heheh

.::WaNiE::. said...

betul cakap nana spageti pizza hut sedapp :D

saya said...

amboii..sedapnya piza..tapi saya prefer dominos dari pizza hut. ahakk...

zh-ena said...

nana - klu mkn di outlet dia terus mmg la sedap..nie dh bungkus bwk blk mmg dah tak sedap


zaza - msk maggi pastu letak jea sos belognese tu kan


ain - tak takper..putus selera nak mkn


wanie - mmg sedap


ciksaya - ena pun suka mkn dominos pizza..pizza dia sedapkan..ena suka mkn yg nipis tu sejuk pun tak jd liat..betul kan leeya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha